اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماهان تندیس به دنبال ششمین پیروزی در لیگ پانزدهم

مصاف ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک در ایستگاه پایانی

تیم‌ ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم شهید منصوری قرچک می‌رود.

مصاف ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک در ایستگاه پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ایستگاه پایانی نیم فصل نخست خود، وارد هفته سیزدهم می‌شود و طی آن 14 تیم حاضر در لیگ برتر جدال خود در پایین و بالای جدول را برای قهرمانی و فرار از سقوط ادامه می‌دهند.

در حالی که در بالای جدول رده‌بندی تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان و دبیری تبریز خواهد بود، در انتهای جدول رده‌بندی نیز سه تیم راه ساری، زمزم اصفهان و عملیات غیرصنعتی ماهشهر برای فرار از جمع فانوس به دست‌ها تلاش می‌کنند.

اما این هفته مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهید منصوری قرچک، جدال این تیم‌های پنجم و نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر جمعه 22 آذر ماه به میزبانی تیم شهید منصوری قرچک در سالن شهدای هفتم تیر این شهر برگزار می‌شود.

این دیدار خانگی برای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی برگزار می‌شود که شاگردان محسن حسن‌زاده هفته قبل در خانه شکستی سنگین را به تیم راه ساری تحمیل کردند تا هفتمین بازی خانگی خود را با برتری پنج بر سه برابر حریف مازندرانی به پایان ببرند و بدین ترتیب وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته سیزدهم و پایانی از پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه مقابل تیمی قرار می‌گیرد که در هفته دوازدهم مقابل تیم مدعی صنایع گیتی پسند اصفهان تن به شکست سنگین چهار بر یک داده است تا همچنان در مکان پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور قرار بگیرد.

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم نیز در این فصل 6 بازی از 12 مسابقه قبل را به حریفان باخته و هم اکنون با پنج امتیاز کمتر از رقیب این هفته خود یعنی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در رده نهم جدول جای دارد.

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در این فصل تغییرات زیادی را در ترکیب بازیکنان خود و همچنین کادر فنی تیمش ایجاد کرده به طوری که رضا لک علی آبادی سرمربی آنها به تیم رقیب یعنی گیتی‌پسند اصفهان رفته و نفراتی همچون محمد طاهری نیز از این تیم جدا شده‌اند.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال شهید منصوری قرچک با کسب 21 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم فوتسال ماهان تندیس قم با 16 امتیاز در رده نهم است.

‌آخرین پیروزی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بازی‌های خارج از خانه خود به دیدار این تیم در هفته هشتم مقابل تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر باز می‌گردد که ماهان تندیس قم در آن مسابقه با نتیجه 6 بر چهار به برتری دست یافت، البته ماهان تندیس قم در خانه نیز آخرین بار با حساب پنج بر سه تیم راه ساری را شکست داده است.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول