اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

تماشای دیدار ماهان تندیس قم و راه ساری رایگان شد

باشگاه ماهان تندیس قم تماشای بازی خانگی تیم فوتسال ماهان تندیس با راه ساری در دوازدهمین هفته دور رفت لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را رایگان اعلام کرد.

تماشای دیدار ماهان تندیس قم و راه ساری رایگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از مشخص شدن برنامه شش بازی روز دوم از دیدارهای هفته‌ دوازدهم دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌‌های کشور، ماهان تندیس قم در آخرین بازی خانگی خود در دیداری حساس در خانه برابر راه ساری به میدان خواهد رفت.

ماهان تندیس قم که اکنون با توجه به قرار گرفتن در مکان نهم جدول رده‌بندی پانزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، از مدعیان قهرمانی و تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی فاصله زیادی گرفته است، در بازی دوازدهم قصد دارد بعد از چهار هفته پیروز شود. شاگردان محسن حسن‌زاده در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل خود در خانه به میدان می‌روند و این بازی با تیم فوتسال راه ساری است که از ساعت 18 امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان به انجام می‌رسد.

بازی با تیم فوتسال راه ساری هفتمین مسابقه خانگی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است که در اوج حساسیت برگزار می‌شود و ماهانی‌ها اگر می‌خواهند شانس بازگشت به جمع مدعیان را داشته باشند باید از این بازی با سربلندی و پیروزی خارج شوند.

از آنجایی که این هفته تیم رده دوازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل ماهان تندیس قم قرار می‌گیرد و در واقع با توجه به شرایط حساس نیمه دوم جدول تیم راه ساری رقیب این تیم است، مسابقه ماهان تندیس و راه ساری دارای حساسیت‌های زیادی شده است.

باشگاه ماهان تندیس قم نیز با تصمیمی که آن را امروز و در فاصله‌ای کوتاه تا زمان برگزاری بازی اعلام کرد، به منظور جذب تماشاگران فوتسال‌دوست قمی به سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم و حضور حداکثری آنها در حمایت از تیم ماهان تندیس در مسابقه حساس با راه ساری در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرد.

شاگردان حسن حسن‌زاده در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در دوازدهمین بازی فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور آخرین تمرین خود را پنجشنبه شب در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان برگزار کردند و تمام بازیکنان نیز در این تمرین حضور داشتند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفتمین دیدار خانگی خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 امروز جمعه پانزدهم آذر ماه برابر تیم پنج امتیازی رده دوازدهمی راه ساری، منتظر حضور پرشور تماشاگران قمی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول