اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید قزوین در گفت‌وگو با فارس:

مشی اعتدال را دنبال می‌کنم / شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران

استاندار جدید قزوین گفت: در راستای تحقق سیاست‌های دولت دکتر روحانی حرکت کرده و خط مشی اعتدال را دنبال می‌کنم.

مشی اعتدال را دنبال می‌کنم / شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، پس از کشاکش‌های فراوان و مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای استانداری قزوین، بالاخره در آخرین روزها در جلسه هیئت دولت که به ‌ریاست دکتر روحانی برگزار شد، با پیشنهاد وزارت کشور و موافقت هیئت وزیران مرتضی روزبه به عنوان هفتمین استاندار قزوین معرفی و انتخاب شد.

مرتضی روزبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر اینکه برای تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید تلاش می‌کنم، اظهار کرد: در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف دولت یازدهم مشی اعتدال باید داشته باشم.

وی ادامه داد: باید با تدبیر از تمام ظرفیت‌های استان قزوین برای رشد و توسعه این استان استفاده کرد.

استاندار قزوین با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان قزوین افزود: این استان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است که باید با برنامه‌ریزی از این ظرفیت‌ها استفاده درست شود.

روزبه پیرامون تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در استان قزوین اعلام کرد: این بخش در اولویت قرار داشته و وظیفه خود می‌دانم پروژه‌های نیمه‌تمامی که از مدیران پیشین به جا مانده را تا جایی که مقدور باشد، به اتمام برسانم.

وی، ظرفیت‌های حوزه گردشگری قزوین را یکی از مزیت‌های استان عنوان کرد و گفت: فعالیت در حوزه گردشگری استان با مشارکت بخش خصوصی در دستور کار قرار دارد و این بخش تقویت می‌شود.

روزبه تجربه، لیاقت و تخصص را از شاخصه‌های انتصاب مدیران استانی برشمرد و تصریح کرد: در انتخاب مدیران شایسته‌سالاری مد نظر است و باید افراد، توانمندی انجام مسئولیت پذیرفته را داشته باشند.

استاندار قزوین در خصوص ارتباط خود با رسانه‌های جمعی گفت: با توجه به روحیاتی که دارم یک ارتباط خوبی بین من و رسانه‌ها وجود دارد ولی این رابطه باید دوسویه باشد و رسانه‌ها نیز به رسالت خود عمل کنند.

گفتنی است، مرتضی روزبه دومین استاندار بومی قزوین است و پیش از این در سالیان دور معاون برنامه‌ریزی استانداری قزوین بوده و تجربه فرمانداری قزوین را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/77003/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول