اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اواخر ماه جاری برگزار می‌شود

برگزاری آزمون شفاهی حافظان قرآن کریم زیر 12 سال در اصفهان

آزمون شفاهی حافظان قرآن کریم زیر 12 سال در روزهای 23 آذر ماه تا یکم دی ماه سال جاری در بیش از 10 شهرستان استان اصفهان به همت دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون شفاهی حافظان قرآن کریم زیر 12 سال در اصفهان

ابوالفضل یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این خبر گفت: آزمون شفاهی حافظان قرآن کریم زیر 12 سال در شهرستان‌های اصفهان، کاشان، آران و بیدگل، خمینی شهر، شهرضا، نجف آباد، شاهین شهر، نایین، برخوار، فریدن، خوانسار و فلاورجان و با حضور نزدیک به 300 نفر از حافظان نونهال استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون حفظ قرآن ویژه نوجوانان زیر 12 سال و در رشته‌های حفظ 1، 2 ،3 ،4 ،5 و 10 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود، اظهار داشت: این آزمون با حضور نزدیک به 300 حافظ قرآن کریم در روزهای 23 آذر ماه تا یکم دی ماه سال جاری زیر نظر دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: این آزمون ویژه داوطلبانی است که در پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir،  برای آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که مهر ماه به صورت کتبی در کشور برگزار شد، ثبت نام کرده باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از پایان آزمون شفاهی نتایج آزمون جهت صدور گواهینامه آموزش حفظ قرآن کریم به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/63006/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول