اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

سلفیت و وهابیت ساخته استکبار برای ممانعت از حرکت پیشرونده اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: استکبار جهانی و کشورهای غربی از افزایش گرایش مردم به دین اسلام می‌ترسند لذا برای ممانعت از این حرکت پیشرونده، سلفیت و وهابیت را ایجاد کرده و حمایت می‌کنند.

سلفیت و وهابیت ساخته استکبار برای ممانعت از حرکت پیشرونده اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در همایش طلاب و روحانیون بسیجی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام سپاه بیت‌المقدس برگزار شد، اظهار کرد: همه انسان‌هایی که در مسیر خداوند گام برمی‌دارند خداوند احترام ویژه‌ای برای آنان قائل است.

وی افزود: روحانیون و طلاب علوم دینی در تمام عرصه‌ها اثرگذار بوده و از مهم‌ترین اقشار بسیج برای هدایت و آگاه‌سازی مردم به شمار می‌روند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به اینکه نام بسیج و عظمت آن برای همه ما ملموس و روشن است، تصریح کرد: در عصر حاضر تمام جهان به بزرگی و اهمیت کار امام(ره) واقفند چراکه بعد از تشکیل انقلاب اسلامی، فرهنگ ناب اسلامی به تمام جهان صادر شد.

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: در گذشته دو بلوک غرب و شرق بر تمام جهان سیطره داشتند و تنها هدف مشترک آنها این بود که انسا‌ن‌ها فقط آزاد باشند و کاری به خدا، دین و آئین نداشته باشند.

وی بیان کرد: غرب در زمان طاغوت مکتب سکولاریسم را مطرح کردند و معتقد بودند که باید خداوند از زندگی انسان‌ها خارج باشد و بر اساس اومانیسم یا انسان‌محوری مسائل را مطرح می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: فراماسونری جهانی که سه قرن پیش جهان را تحت سلطه داشتند نماد اصلی آنها شیطان بود و تمام تلاش آنها بر اساس تفکرات حیوانی بود.

حسینی‌شاهرودی مظهر ولنگاری غرب که نظام اقتصادی آنها براساس نظام سرمایه‌داری و پول است را شیطان عنوان کرد و افزود: بر همین اساس نیز نظریه پایان تاریخ بشریت را پایه‌ریزی کردند.

وی به مسئله هسته‌ای ایران و مذاکره چند روز گذشته ژنو اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا پس از این مذاکرات در مقابل دوربین‌های دنیا اعلام کرده که ما با ایران به توافق رسیدیم و از ساخت انرژی هسته‌ای ایران جلوگیری کرده‌ایم در حالی که این چیزی بوده که در طول چند سال گذشته کشور ایران بارها به کشور آمریکا گفته که سلاح هسته‌ای نمی‌سازیم.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان به تحریم‌های اقتصادی علیه کشور ایران از سوی کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: کشور ایران در طول این مدت با این وسعت دچار تحریم اقتصادی نشده اما ملت بیدار و آگاه کشورمان با مقاومت نشات گرفته از روحیه بسیجی در مقابل تمام این فشارها ایستادگی کردند.

حسینی‌شاهرودی بیان کرد: ملت ایران در طول انقلاب اسلامی تمامی محاصره‌های اقتصادی، جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی را پشت سر گذاشته‌اند طوری که امروز دشمن از پیشرفت و فراگیر شدن اسلام به هراس آمده و می‌ترسند.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که باید مقابل حرکت اسلام که کانون آن در ایران و برگرفته از روحیه بسیجی است، را گرفت و با به راه‌انداختن و حمایت از تفکر تکفیری و وهابی‌گری به جان مسلمانان افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: استکبار جهانی و کشورهای غربی از افزایش گرایش مردم به دین اسلام می‌ترسند لذا برای ممانعت از این حرکت پیشرونده سلفیت و وهابیت را ایجاد کرده و حمایت می‌کنند.

حسینی‌شاهرودی در پایان سخنان خود از بسیج به عنوان یک مکتب، فرهنگ و آئین که با مجاهدت همراه است نام برد و اظهار کرد: بسیجیان کسانی هستند که اهل ایثار، فداکاری و اخلاص هستند و فقط جهادشان در قالب سلاح گرم و سرد نیست بلکه در جهاد اقتصادی و سیاسی نیز نقش مهمی بر عهده دارند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای روحانی ماموستا محمد کریمیان، ماموستا علی بیاره‌ای، ماموستا محی‌الدین بیانی و ملاعلی جلالی‌زاده تجلیل شد.

انتهای پیام/79005/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول