اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

صادرات یک میلیون تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: هشت ماه امسال یک میلیون و 570 هزار و 218 تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی صادر شده است.

صادرات یک میلیون تن کالا از گمرکات آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طی هشت ماه امسال یک میلیون و 570 هزار و 218 تن کالا به ارزش 459 میلیون و 199 هزار و 535 دلار از گمرکات آذربایجان غربی صادر شده است.

وی به صادرات کالا از گمرکات آذربایجان غربی در هشت ماه سال گذشته اشاره کرد و اذعان داشت: در این مدت یک میلیون و 60 هزار و 40 تن کالا از این گمرکات صادر شد.

سیداحمدی با اشاره به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرکات آذربایجان غربی در هشت ماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 397 میلیون و 324 هزار و 843 دلار گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی ضمن اشاره به افزایش صادرات کالا از گمرکات آذربایجان غربی، یادآور شد: وزن کالاهای صادر شده در هشت ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 48 درصد افزایش یافته است.

وی به افزایش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرکات آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: طی هشت ماه امسال ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرکات استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است.

سیداحمدی اضافه کرد: میانگین ارزش دلاری هر تن کالای صادر شده از گمرکات آذربایجان غربی در هشت ماه امسال 292 دلار برآورد شده است.

انتهای پیام/61010/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول