اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از رقابت 70 کونگ‌فوکار

نمین قهرمان مسابقات کونگ‌فوی اردبیل شد

مسابقات کونگ‌فوی قهرمانی استان اردبیل که با شرکت 70 کونگ‌فوکار برگزار شد، با قهرمانی تیم نمین به عنوان میزبان این رقابت‌ها به پایان رسید.

نمین قهرمان مسابقات کونگ‌فوی اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مسابقات که عصر امروز برگزار شد، تیم شهرستان نمین مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم‌های اردبیل و پارس‌آباد نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

مسابقات کونگ‌فوی انتخابی استان اردبیل در دو رده آزاد و نیمه آزاد با شرکت 70 کونگ‌فوکار به میزبانی شهر نمین در سالن ورزشی حجاب برگزار شد.

در این مسابقات که در گروه سنی بزرگسالان برگزار شد، ورزشکاران از هفت شهرستان استان با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان با احتساب نتیجه کلی این مسابقات از نظر تیمی، شهرستان نمین مقام اول را به خود اختصاص داد، اردبیل دوم شد و پارس‌آباد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده‌بندی انفرادی نیز مهرداد تمدن در وزن منفی 55 کیلوگرم، سینا فرض‌اللهی در وزن منهای 60، علی فرج‌زاده در وزن منفی 65، یوسف صبری در وزن منهای 70، اسماعیل فرهود در وزن منفی 75، نوید گلمرادی در وزن منهای 80، سعید قربانی در وزن منفی 85 و عادل سعید در وزن مثبت 85 کیلوگرم در رده اوزان آزاد مقام اول این مسابقات را کسب کردند.

همچنین در رقابت‌های رده اوزان نیمه آزاد این مسابقات مصطفی نصیری در وزن منهای 55، بهزاد حضرت‌قلی‌زاده در وزن منفی 60، پیام گلمرادی در وزن منهای 65، محمد نژاد جواد در وزن منفی 70، سید هاشم عزیزی در وزن منفی 75، رضا جوادی در وزن منهای 80، علی کرم‌اللهی در وزن منهای 85 و وحید صداقت در وزن مثبت 85 کیلوگرم اول شدند.

براساس اعلام هیئت ورزش‌های رزمی استان نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری مسابقات کونگ‌فو که دی ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/62006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول