اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک صنعتی ایزدخواست صورت گرفت

ابلاغ مصوبه بخشودگی بهره‌برداران واحدهای تولیدی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از ابلاغ مصوبه بخشودگی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ایزدخواست خبر داد.

ابلاغ مصوبه بخشودگی بهره‌برداران واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت پور با بیان اینکه ایزدخواست دروازه شمالی استان فارس محسوب می‌شود اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی و حمایت و همکاری معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مصوبه بخشودگی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی ایزدخواست به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ابلاغ شد.

وی با اشاره به جلسه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شهرستان‌های آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بر اساس آن با تخفیف به پنج سرمایه‌گذار اول در شهرک صنعتی ایزدخواست در هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران موافقت و مقرر شد شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تا سقف 20 هکتار از زمین صنعتی فاز عملیاتی شهرک صنعتی ایزدخواست را برای تمام متقاضیان سرمایه‌گذاری در این 20 هکتار زمین، به ویژه پنج متقاضی اول 20 درصد از قیمت تمام شده از حقوق انتفاع را به صورت نقدی دریافت کرده و قرارداد منعقد شود و باقی‌مانده حقوق انتفاع را در 30 ماه (10 قسط سه ماهه) تقسیط کند.

وی اضافه کرد: بر اساس این ابلاغیه مقرر شد با توجه به رشته و نوع صنعت با موافقت رئیس مجمع استانی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس حداکثر تا دو سال دوران تنفس برای واحدهای مستقر در 20 هکتار زمین صنعتی لحاظ شود و شروع پرداخت اقساط 30 ماهه (10 قسط سه ماهه) بعد از دوران تنفس خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رونق این شهرک صنعتی مقرر شد اقساط کلیه واحدهایی که در دوران تنفس به بهره‌برداری برسند بخشیده شده و سفته‌های آنها عودت شود، در غیر این صورت باید نسبت به پرداخت کامل اقساط اقدام کنند.

صداقت پور گفت: با ابلاغ این فرصت استثنائی برای سرمایه‌گذاران بومی، زمینه رشد و پیشرفت فراهم شده است.

وی ابراز داشت: شهرک صنعتی ایزدخواست با موقعیت استراتژیک نظیر نزدیکی به آزادراه اصفهان - شیراز و همچنین نزدیکی به دو قطب بزرگ صنعتی کشور (استان‌های یزد و اصفهان) فرصت مناسبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم آورده است.

به گزارش فارس، شهرک صنعتی ایزدخواست با 94.7 هکتار مساحت به عنوان شمالی‌ترین شهرک صنعتی استان فارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول