اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر:

خواسته معلولان فقط اجرای قانون است

فرماندار شهرستان اهر گفت: معلولان، هیچ انتظاری فراتر از قانون نداشته و انتظار دارند بر اساس توانمندی‌ها و تحصیلات خود از توان و ظرفیت آنها بهره کافی و لازم ببرند.

خواسته معلولان فقط اجرای قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در همایش معلولان شهرستان اهر اظهار کرد: متأسفانه با وجود اینکه معلولان شهرستان دارای ظرفیت‌های بالقوه در زمینه‌های مختلف هستند اما به علت فراهم نبودن زمینه اشتغال لازم این قشر خدوم و زحمتکش با مشکل مواجه هستند و از بیکاری رنج می‌برند.

وی افزود: به ادارات و نهادها تأکید جدی شده که محل ادارات را برای فراهم‌سازی عبور و مرور معلولان آماده کنند و هر اداره‌ای که در ساخت و ساز جدید خود این موارد را رعایت نکنند برخورد جدی خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین به مسئولان ادارات و نهادها و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد که در جذب نیروی کار توانایی‌های معلولان مد نظر قرار گیرد، از این افراد بر اساس قانون، سه درصد جذب خود را از نیروهای معلول بکار گیرند.

صدیقی اظهار کرد: معلولان، هیچ انتظاری فراتر از قانون نداشته و انتظار دارند بر اساس توانمندی‌ها و تحصیلات خود از توان و ظرفیت آنها بهره کافی و لازم ببرند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر از آمادگی فرمانداری اهر برای اعطای تسهیلات خود اشتغال و آموزشی رایگان برای معلولان خبر داد و اظهار آمادگی کرد که با کمک خیران، ادارات و نهادهای ذیربط بتوانیم قسمتی از خواسته‌ها و مشکلات معلولان را برآورده کنیم.

مسئول انجمن معلولان اهر نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از مسائل و مشکلات جامعه معلولان شهرستان اهر فقدان مکانی مناسب برای فعالیت‌های معلولان، عدم اختصاص خودرو ویژه معلولان، مکان‌های مناسب برای پارکینگ معلولان، عدم مناسب سازی ادارات، نهادها و مراکز آموزشی برای تردد معلولان، رفع مشکلات معیشتی، مسکن، تحصیل، اشتغال را از دیگر خواسته‌های معلولان برشمرد.

انتهای پیام/60003/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول