اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازتاب گزارش خبری فارس

خانواده 4 معلول آملی به زیات امام رضا(ع) مشرف می‌شوند

در پی بازتاب گزارش خبری خبرگزاری فارس،فرماندار جویبار در اقدامی خیرخواهانه زمینه حضور خانواده چهار معلول آملی را در بارگاه رضوی امام هشتم مهیا کرد.

خانواده 4 معلول آملی به زیات امام رضا(ع) مشرف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، زهرا نورمحمدی مادر فداکار و ایثارگر چهار معلول آملی است که با ایثار هر چه تمام‌تر از کودکانش مراقبت می‌کند و هیچ گاه لب به گلایه و شکوه نگشوده است.

در پی انعکاس این رشادت و فداکاری در خبرگزاری فارس که به صورت خبری و تصویری انعکاس یافت، فرماندار جویبار در تماسی با خبرنگار فارس از مهیا شدن زمینه سفر خانواده هفت نفره محمدیان را در بارگاه امام رضا(ع) را خبر داد.

امید نیک‌نژاد فرماندار جویبار در نامه‌ای به معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی آورده است: احتراما وفق به مذاکره تلفنی سرکار خانم نورمحمدی مادر فداکاری که چهار فرزند معلولش را نگهداری می‌کند و به پاس زحمات این فرشته مهربان، زمینه برای مسافرت این مادر و فرزندانش را به بارگاه ملکوتی امام هشتم فراهم نمایید تا شاد کردن دل این مادر باقیات و صالحات برای همه ما باشد.

محسنی معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی نیز از مهیا بودن و پرداخت تمام هزینه‌های سفر این خانواده از سوی آستان خبرداده و در نامه‌ای آمادگی این آستان برای پذیرش، اسکان و پرداخت ایاب و ذهاب این خانواده را اعلام کرده است.

به گزارش فارس؛ بیان فداکاری و ایثار این مادر آملی در خبرگزاری فارس موجب جوشش عاطفه‌ها در میان هموطنان شده است و البته همان گونه که گفته شد همه نیازهای خانواده معلولان مادی نیست و این خانواده‌ها نیاز به حمایت‌های معنوی بیشتری دارند.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول