اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یوسفیان‌ملا:

عجله‌ای برای تغییر فرماندار آمل نداریم

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میان ما و استانداری مازندران هیچ‌گاه جدالی در زمینه انتخاب فرماندار نبوده است، گفت: برای انتخاب فرماندار آمل عجله‌ای نداریم.

عجله‌ای برای تغییر فرماندار آمل نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عز‌ت‌الله یوسفیان‌ملا امشب در سلسله نشست‌های خبری با اصحاب رسانه شهرستان آمل که به همت انجمن صنفی خبرنگاران آمل برگزار شد، با اشاره به تغییرات در فرمانداری آمل اظهار داشت: زمانی که طاهایی و ابراهیمی از استانداری مازندران می‌رفتند نامه فرماندار شدن رسولی معاون فرمانداری آمل را به وزارت کشور ارسال کردند و پاسخ مثبت نیز در این زمینه واصل شد که استاندار جدید نیز بر این موضوع مهر تایید گذاشت.

یوسفیان با اشاره به اینکه افراد بسیاری برای تصدی پست فرمانداری آمل مطرح ‌شدند و خیلی‌ها آمدند و رفتند، افزود: اما اینکه تعدادی از سایت‌ها نقل می‌کردند که شخصی آمده و رفته کاملا دروغ بود و کسی را نیز برای این پست رد نکردیم بلکه خود استانداری به این نتیجه رسید که این افراد نمی‌توانند در این پست کار کنند.

وی با اعلام اینکه میان ما و استانداری مازندران هیچ‌گاه جدالی در این زمینه نبوده است، گفت: این حرف‌ها شایعه‌سازی برخی افراد بود که به دوستان گفتم پاسخی به آنها ندهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه گزینه رسولی را طاهایی پیشنهاد داده بود و اصلا دعوایی در این باره مطرح نشد، گفت: اینکه افراد قوی و امتحان پس داده وارد کار شوند ایرادی ندارد و همه گزینه‌های مطرح شده معاون سابق و امروز فرمانداری بودند اما باید دید سوابق و کارهای اجرایی این افراد چگونه است.

وی با اشاره به اینکه اینکه آمل دو ماه دیرتر دارای فرمانداری شود بهتر از این است که فردی بیاید که از ردیف و بودجه و اعتبارات چیزی نداند، ادامه داد: برخی افراد نیز فرمانداری را با تریبون سخنرانی اشتباه می‌گیرند و این ایراد گرفتن‌ها مشکلی حل نمی‌کند، باید برای مردم کار کنیم.

یوسفیان یادآور شد: سرپرستی خوب کار می‌کند و در همه مسائل شهرستان حضور دارد و اگر قرار است تغییرات به نفع شهرستان نباشد بگذاریم افراد کار خود را انجام دهند.

شهرداری متروی شهر آمل را پیگیری کند

 وی با اشاره به رابطه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل با نماینده شهرستان از نشست هفته آینده با اعضای شورای شهر آمل خبر داد و افزود: پروژه‌های پل امام حسین و پل اوجی‌آباد در شهر آمل بدون یک ریال پول شهرداری ساخته شده است و امروز نیز انتظار داریم که با توجه به طرح متروی تهران آمل مسئولان شهری نیز برای متروی درون شهری آمل فکری بکنند.

دیگر به شهرداری آمل پول نمی‌دهیم

وی با بیان اینکه بارها برای کمک به پروژه‌های شهری اعتبار دریافت کرده‌ و به حساب شهرداری واریز کردیم، گفت: یک زمان 300 میلیون تومان برای میدان 17 شهریور واریز کردیم و نگفتیم چه کنند فقط خواستیم که ترافیک را حل کنند، اما نشد.

یوسفیان یادآور شد: در حوالی سال 88 نیز یک میلیارد تومان، در نوبت بعدی دو میلیارد تومان و یک بار نیز 750 میلیون تومان برای عقب‌نشینی شرکت دخانیات در خیابان امام رضا به شهرداری پول دادیم.

وی افزود: دیگر به شهرداری آمل پول نمی‌دهیم بلکه برای شهر پروژه تعریف کرده و اجرا می‌کنیم و برای همین نیز در سال 93 یک پروژه مهم در شهر آمل حمایت و اجرا می‌شود.

بیمارستان سه راهی امامزاده عبدالله تا زمان تجهیز افتتاح نمی‌شود

 وی با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان سه راهی امامزاده عبدالله نیز یادآور شد: هیچ عجله‌ای برای راه‌اندازی این بیمارستان نداریم و تا کاملا تجهیز نشده باشد اجازه نمی‌دهیم که افتتاح شود و آقایان بیایند و فقط روبان پاره کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی می‌خواهند 10 تخت شکسته و دستگاه‌های مستهلک از شهرهای دیگر بیاورند بگویند بیمارستان را افتتاح کردند ولی ما اجازه این کار را نمی‌دهیم، نباید به دنبال این باشیم از پروژه استفاده تبلیغاتی بکنیم بلکه مردم باید با رضایت از این بیمارستان استفاده کنند نه اینکه بخواهیم خدمات ناقص به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت 3.5 میلیارد تومان برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته است که اگرچه معتقدم برای تجهیز بیشتر از این‌ها هزینه می‌شود اما در انتظار تجهیز آن می‌مانیم.

انتهای‌ پیام/86011/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول