اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کرمان:

دانشجو‌ نماد قدرت و شجاعت یک ملت است

رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز کرمان گفت: دانشجویان به عنوان نماد قدرت و شجاعت یک ملت به حساب می‌آیند.

دانشجو‌ نماد قدرت و شجاعت یک ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین رشیدی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه پیام‌نور کرمان به مناسبت 16 آذر ماه اظهار داشت: کار شهدای دانشجو 16 آذر 1332 در جریان اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده است.

وی ابراز داشت: امیدواریم که بتوانیم این پرچم استکبارستیزی و عدالت‌خواهی را تا زمان ظهور امام عصر (عج) همچنان برافراشته نگه داریم.

رشیدی‌نژاد عنوان کرد: امروزه دانشجویان نماد قدرت و شجاعت یک ملت به حساب می‌آیند، دانشجویان ما توانسته‌اند این قدرت را به تمام‌ جهان در همه ابعاد به خوبی نمایان کنند.

حمدالله منظری‌توکلی رئیس دانشگاه آزاد کرمان نیز در این مراسم اظهار داشت: وظیفه اول دانشجو تحصیل و تولید علم است، زیرا علم به انسان سرعت و تکامل می‌دهد و همانا حاکمیت بر زمین بر اساس علم است.

وی افزود: وظیفه دوم دانشجو تهذیب و ایمان است و ایمان به انسان‌ها جهت می‌دهد و علمی که همراه با تهذیب باشد، جهان را به تحیر وا می‌دارد.

منظری‌توکلی ‌وظیفه سوم دانشجو را یاد خدا دانست و گفت: تنها با یاد خداست که دل‌ها آرام می‌گیرد و اگر خدا را یاد کنیم، وظیفه اول و دوم به تحقق می‌پیوندد.

انتهای پیام/2446/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول