اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

آمادگی 40 مسجد و بقعه امامزاده برای اسکان اضطراری در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 40 مسجد و بقعه امامزاده بین راهی و داخل شهری به منظور اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در استان زنجان آمادگی لازم را دارند.

آمادگی 40 مسجد و بقعه امامزاده برای اسکان اضطراری در زنجان

حجت‌السلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از جمله مساجد و امامزادگان مورد نظر برای اسکان مسافران در شرایط اضطراری مسجد حسینیه اعظم زنجان، بقعه قیدار نبی (ع) و مساجد بین راهی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در فصل زمستان تعداد زیادی از مسافران در راه مانده در مساجد و امامزادگان استان زنجان اسکان یافته بودند، تصریح کرد: بر اساس آمارها تعداد این افراد اسکان یافته بیش از 15 هزار نفر اعلام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه طی سال‌جاری 300 نفر از مسافران در راه مانده در مساجد، تکایا و امامزادگان استان زنجان اسکان داده شده‌اند، افزود: حدود 200 نفر به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی در حسینیه اعظم زنجان اسکان یافته‌اند.

باقری با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های مرتبط همچون شهرداری از مساجد و امامزادگانی که برای اسکان در راه‌ماندگان در نظر گرفته شده‌اند، حمایت‌های لازم را داشته باشد، ادامه داد: این مساجد زمانی که میزبان مسافران در راه مانده هستند، متاسفانه از منابع و اعتبارات داخلی خود استفاده می‌کنند.

این مسئول متذکر شد: در مجموع در سال‌جاری حدود 40 مسجد، بقعه امامزاده و تکیه آمادگی لازم را برای اسکان اضطراری مسافران و افراد در راه مانده دارند.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول