اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد تاکید کرد

برخورد قانونی با متخلفان انشعابات غیر مجاز آب در بویراحمد

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با اشاره به انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان گفت: باید برخورد قانونی با متخلفان اعمال شود و فرهنگ صحیح استفاده از انشعابات و اموال عمومی از طریق رسانه‌ها در جامعه نهادینه شود.

برخورد قانونی با متخلفان انشعابات غیر مجاز آب در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز شورای سلامت شهرستان بویراحمد به ریاست حمید دانش‌آموز و با حضور اعضای جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد در این جلسه با تبریک 16 آذر روز دانشجو به دانشجویان عرصه علم و دانش بحث سلامت در حوزه‌های مختلف را مهم خواند و گفت: در حوزه سلامت باید نمایندگان حقوقی ادارات و نهادها به منظور پیگیری هرچه بهتر برنامه‌ها فعال شود و باید همت مضاعفی در این خصوص اعمال شود.

دانش‌آموز با تاکید بر این‌که باید شناسنامه‌ای از وضعیت آب شهرستان بویراحمد داشته باشیم، گفت: کمیته آب شهرستان با حضور مرکز بهداشت و آب و فاضلاب شهری و روستایی به منظور پیگیری مشکلات حوزه آب فعال شود تا از طریق این کمیته بتوانند حداقل مشکلات حوزه آب را برطرف کنند.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد اشاره‌ای به انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان داشت و گفت: باید برخورد قانونی با متخلفان اعمال شود و فرهنگ صحیح استفاده از انشعابات و اموال عمومی از طریق رسانه‌ها اعم از مکتوب و مجازی، صدا و سیما و افراد تاثیرگذار در جامعه نهادینه شود.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که حریم منابع آب باید محصور شود گفت: به منظور جلوگیری و ورود هرگونه مواد به منابع آبی، ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی باید حریم‌ها را مشخص کنند و از هرگونه منابع غیرمجاز به سطح آب جلوگیری کنند.

دانش‌آموز بر فعال کردن کمیته آب شهرستان تاکید کرد و گفت: مرکز بهداشت و آب و فاضلاب شهری و روستایی مشکلات آب شهرستان را با تشکیل کمیته پیگیری کنند.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد بر رفع شکستگی‌ها در اسرع وقت تاکید کرد و گفت: ایجاد شکستگی‌ها در سطح معابر و خیابان‌ها باعث بروز مشکلات و آلودگی‌ها و بیماری‌های جبران‌ناپذیری می‌شود که انتظار می‌رود متولیان نسبت به رفع هرگونه شکستگی سریعا اقدام کنند.

این مسئول در ادامه به وضعیت پسماند زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی اشاره کرد و بیان داشت: در سطح شهرستان شاهد انباشته شدن نخاله‌های ساختمانی در مسیرهای اصلی و ورودی‌های شهر هستیم که انتظار می‌رود کمیته پسماند با حضور مرکز بهداشت، محیط زیست و شهرداری تشکیل شود و مشکلات این حوزه نیز برطرف شود.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول