اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع برق تویسرکان خبر داد

تویسرکان دارنده رتبه نخست کاهش تلفات برق همدان

مدیر توزیع برق تویسرکان از کسب رتبه نخست کاهش تلفات برق شهرستان تویسرکان در استان خبر داد.

تویسرکان دارنده رتبه نخست کاهش تلفات برق همدان

رضا جلیلوند امروز در گفت‌‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از کسب رتبه نخست کاهش تلفات برق تویسرکان در استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه و پیگیری‌های مجدانه اداره برق تویسرکان در دو بخش فنی و غیر فنی، موفق شد رتبه نخست کاهش تلفات برق استان را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: اصلاح شبکه‌های معیوب، افزایش سطح مقطع‌ سیم‌ها، متعادل کردن ترانسفورماتور و شاخه‌زنی از اقدامات انجام شده در بخش فنی بوده که به منظور کاهش تلفات برق انجام گرفته است.

مدیر توزیع برق تویسرکان، قرائت و توزیع صورتحساب مشترکان، پیگیری فعالیت‌های مشترکان توسط مأموران برق، بازدید از انشعابات در سطح شهر و روستا را از امور صورت گرفته در بخش غیر فنی برشمرد.

وی در خصوص انجام عملیات بازدید و بازرسی کنتورهای روستاها، افزود: در فرصت زمانی 15 روز کار اکیپ کارشناسی برق تویسرکان در طرح بازرسی معایب کنتورهای برق روستاها، از یکی از روستاهای شهرستان 19 مورد دست‌کاری کنتور با خسارت محاسبه شده 35 میلیون تومان شناسایی شد.

جلیلوند در بخش دیگری از سخنانش، اصلاح سیستم قرائت، اعمال ضریب خطای کنتور، تعویض کنتورهای معیوب، نصب کنتور دیجیتالی، جمع‌آوری برق غیر مجاز در سطح شهرستان و تبدیل به انشعاب مجاز را بخشی از اقدامات انجام اداره برق تویسرکان عنوان کرد.

وی ابراز کرد: توزیع لامپ کم‌مصرف، جمع‌آوری لامپ‌های مدادی و پرمصرف از مشترکان تجاری، آگاه‌سازی از طریق رسانه‌ها، برگزاری جلسه مدیریت مصرف برای اصناف و کشاورزان در مدارس و توزیع بروشور به منظور فرهنگسازی مصرف بهینه برق نیز صورت گرفته است.

جلیلوند با اشاره به اینکه طرح پست هوایی مرادآباد در حال پیگیری است، تصریح کرد: فروش یک‌هزار انشعاب جدید، اجرای طرح شاخه‌زنی در حریم شبکه برق برابر برنامه سالیانه، پیگیری راه‌اندازی اداره برق سرکان، برنامه‌ریزی برای حضور فعال در سمینارهای برق توسط همکاران از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

مدیر توزیع برق تویسرکان خسارات ناشی از بروز حوادث غیر‌‌ مترقبه، عدم پرداخت به‌ موقع بهای برق مصرفی توسط مشترکان عدم توازن منابع درآمدی حاصل از فروش انرژی و انشعاب با هزینه‌ها، حاشیه‌نشینی و قانون منع واگذاری انشعاب، ساخت و ورود تجهیزات با مصرف برق زیاد را از جمله چالش‌های پیش‌رو عنوان کرد.

انتهای پیام/89010/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول