اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

40 درصد املاک شوشتر بدون سند هستند

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در شهر شوشتر املاک بدون سند بسیار زیادی وجود دارد که این گونه املاک بیش از 40 درصد شوشتر را تشکیل می‌دهند.

40 درصد املاک شوشتر بدون سند هستند

محمد حافظی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: املاک زیادی در شوشتر بدون سند وجود دارد که باید این املاک تعیین تکلیف شوند و به این دلیل باید از تصرف عدوانی این اراضی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه مناطق زیادی فاقد سند مالکیت باقی مانده است، افزود: در مناطقی مانند گلزار، شهرک ساحلی، بین الحرمین و... مشکلات زیادی برای مالکان به وجود آمده است و این مسئله باعث شده تا برای اخذ انشعابات نیز مشکلاتی برای مردم به وجود آید.

حافظی‌زاده تاکید کرد: در حال حاضر با سرد شدن هوا در استان خوزستان بسیاری از منازل به سوخت گاز برای گرم شدن منازل نیاز دارند ولی اداره گاز شهرستان شوشتر اختصاص انشعاب را منوط به ارائه سندمالکیت می‌کند و این مهم برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

وی افزود: برای رفع این مشکل جلسات متعددی برگزار شده است ولی هنوز اقدامی عملی و نتیجه‌ای در این مسئله حاصل نشده است.

حافظی‌زاده با اشاره به اینکه سند نداشتن بسیاری از املاک در شوشتر مشکلات زیادی ایجاد کرده است، افزود: نداشتن سند باعث شده که شهرداری نتواند عوارضات خود را در این زمینه وصول کند و از طرفی خدمات‌رسانی به این مناطق نیز در حال انجام است، البته خدمات رسانی به این مناطق قطره‌چکانی است.

انتهای پیام/72006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول