اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر چمستان:

مدیریت املاک و دارایی‌های شهرداری چمستان فعال می‌شود

عضو شورای شهر چمستان از تشکیل و فعال کردن مدیریت املاک برای شناسایی املاک ودارایی‌های شهرداری خبر داد.

مدیریت املاک و دارایی‌های شهرداری چمستان فعال می‌شود

صادق کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نور فعال شدن مدیریت املاک در شهرداری را به ‌منظور انجام تمهیدات لازم برای ممیزی املاک محدوده شهر با هدف شناسایی املاک شهرداری، وصول عوارض نوسازی و شناسایی املاک رها شده در سطح شهر و شناسایی و اقدام لازم برای جلوگیری از ساخت وسازهای بدون پروانه و مجوز در سطح شهر اعلام کرد.

عضو شورای اسلامی شهر چمستان فعال ‌کردن بخش درآمد شهرداری در وصول بهنگام مطالبات شهرداری به ‌ویژه کمیسیون‌های ماده (100)، ماده (77)، مدیریت هزینه، جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و مردم در اداره امور و آبادانی شهر، بسترسازی با هدف توسعه و رونق اقتصادی شهر و تأمین منابع مالی پایدار برای اداره شهر از برنامه‌های شورا و شهرداری عنوان کرد.

وی از دیگر برنامه‌های شورا و شهرداری چمستان را شفاف‌سازی فرآیند انجام مناقصات و مزایده‌های شهرداری با هدف اعتمادسازی مضاعف صاحبان سرمایه در مشارکت با امور مربوط به سرمایه‌گذاری شهرداری، ارتقای هویت کالبد، سیما و منظر شهری با الهام از معماری و شهرسازی ایران  اسلامی، توسعه شهر و ارائه عادلانه خدمات به شهروندان عنوان کرد.

کیانی پیگیری برای احیای مجدد بازار هفتگی(چهارشنبه بازار) با توجه به درخواست مکرر شهروندان، شن‌ریزی و تسطیح، مرمت و آسفالت کنده‌کاری‌های کوچه‌ها و معابر، پیگیری احداث جایگاه سوخت CNG را اولویت کاری شهرداری عنوان کرد.

این عضو شورای شهر چمستان ادامه داد: با توجه به اهمیت مقوله شهرسازی در شهرهای موفق دنیا در این دوره شهردار چمستان با داشتن برنامه‌های مربوط به شهرسازی افق چشم‌اندازی روشن در برابر ساکنان این شهر نمایان ساخته است.

وی مهم‌ترین طرح‌ها را آینده‌نگری کارشناسانه، تشکیل و فعال کردن مدیریت املاک برای شناسایی املاک و دارایی‌های شهرداری،بروز رسانی و اصلاح طرح جامع شهر و افزایش تراکم‌های لازم به ‌منظور بهسازی و نوسازی بافت فرسوده و داشتن توجیه اقتصادی برای شهروندان در نقاط شهر با در نظر گرفتن سرانه‌های لازم، بروز‌رسانی و اصلاح طرح محدوده شهر با رعایت طرح جامع شهر، شناسایی و تعیین‌تکلیف املاک بلااستفاده و رها شده در سطح شهر به منظور زیبایی، رفاه و آسایش شهروندان، مکانیزه کردن امور مرتبط با شهرسازی و گردش مکاتبات اداری به‌منظور خدمات‌دهی غیرحضوری شهرداری به شهروندان(دولت الکترونیک) عنوان کرد.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول