اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت ساری خبر داد

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در ساری

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از اجرای طرح نظارتی شب یلدا در ساری خبر داد.

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد کیاسری اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای مرسوم این ایام همانند آجیل و خشک‌بار، شیرینی و میوه به منظور جلوگیری از هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و برخورد با متخلفان اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری با انسجام وارد عمل شده است. 

وی گفت: به این منظور همه نیروهای بازرس براساس سنوات گذشته طرح نظارتی ویژه آیین شب یلدا را به مرحله اجرا می‌گذارد. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خاطرنشان کرد: از عموم همشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گران‌فروشی و درج نکردن قیمت مراتب را به تلفن 124 ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.  

هادی‌نژاد از برگزاری طرح نظارت ویژه بر عاملان توزیع آرد و خبازی‌های سطح شهرستان ساری در ساعات اولیه صبح خبر داد. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از نان به عنوان یکی از محصولات استراتژیک و بسیار حساس در سبد خانوار که نقش مهمی را در اقتصاد خانواده و جامعه ایفا می‌کند نام برد و افزود: در طرح هدفمندی یارانه‌ها سعی شد که با متعادل شدن قیمت نان، کیفیت و بهره‌وری این محصول افزایش یابد ولی متاسفانه همچنان شاهد بروز تخلفاتی در تولید و عرضه این محصول هستیم. 

وی ادامه داد: از این رو بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت با جدیت و قاطعانه با متخلفین این حوزه برخورد قانونی لازم را انجام می‌دهد. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری تصریح کرد: بازرسان این اداره از ساعت شش صبح با مراجعه به نانوایی‌ها و همچنین عاملان توزیع آرد، علاوه بر بررسی کیفیت و کمیت نان، میزان آرد دریافتی و سهمیه‌های آنها را کنترل کرده و در صورت مشاهده تخلف تشکیل پرونده و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. 

هادی‌نژاد کیاسری تعداد پرونده‌های تخلف هشت ماهه اول سال جاری در حوزه آرد و نان را 176مورد برشمرد و افزود: پرونده‌های متشکله به اتهام کم‌فروشی نان و عرضه خارج از شبکه آرد، جمعا به ارزش 535 میلیون ریال بوده که جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد. 

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول