اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

برخی مسائل فرهنگی زیبنده کشور اسلامی نیست

امام جمعه کهنوج گفت: وضعیتی که امروز در زمینه مسائل فرهنگی و به ویژه حجاب در برخی شهرستان‌ها مشاهده می‌شود، زیبنده کشور اسلامی نیست.

برخی مسائل فرهنگی زیبنده کشور اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه کهنوج اظهار داشت: یکی از ابعاد سبک زندگی اسلامی مدیریت دخل و خرج زندگی است و دین در مورد معیشت به بی‌نیازی از آن چه در دست مردم است، اشاره دارد.

وی با بیان اینکه آشنایی با اهداف و برنامه‌های استکبار و شیوه حرکت آن‌ها جزو مسائل مهم است، افزود: در مرحله نخست مهمترین هدف استکبار جهانی ریشه‌کنی ساختار نظام اسلامی است که به همین منظور جنگ تحمیلی را راه‌اندازی کردند.

افشارمنش تصریح کرد: اگر دشمنان در این جنگ موفق می‌شدند هدف بعدی آن‌ها تغییر رفتار مسئولان نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف دیگر دشمنان شکستن مقاومت در کشورهای اسلامی است که ایران اسلامی را با توطئه‌های مختلف هدف قرار دادند.

افشارمنش بیان داشت: جلوگیری از پیشرفت‌های همه جانبه نظام جمهوری اسلامی به ویژه در زمینه علمی از دیگر اهداف دشمنان ما است که با هوشیارانه برخورد کنیم.

خطیب نماز جمعه کهنوج عنوان کرد: ایران اسلامی توانسته است در مقابل تمام تهدیدات کشورهای اروپایی و آمریکا بایستد و قله‌های علم و دانش را فتح کند.

وی با اشاره به حوادث روز 16 آذر ماه که به روز دانشجو نامگذاری شده است، ابراز داشت: وظیفه مهم دانشجویان این است که در ابعاد مختلف و علوم گوناگون تلاش کنند تا بتوانند علم و دانش خود را در خدمت انقلاب و مردم قرار دهند.

افشارمنش با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور تصریح کرد: وضعیتی که امروز در زمینه مسائل فرهنگی و به ویژه حجاب در برخی شهرستان‌ها مشاهده می‌شود، زیبنده کشور اسلامی نیست.

امام جمعه کهنوج با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در زمینه مشکلات پیش روی انجام مسائل فرهنگی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند « در کارهای فرهنگی نباید مسئله پول و بودجه یک مشکل عمده به حساب آید به این معنا که مشکلات و نقایص فرهنگی را در ردیف نیازهای بودجه‌ای و در آخر لیست قرار ندهیم بلکه در اولویت لیست و برنامه‌ها قرار دهیم».

انتهای پیام/2655/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول