اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر ماهشهر:

دانشجو نیرویی مهم و تاثیرگذار در عرصه سیاسی کشور است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: دانشجو موتور محرکه‌ و یک نیروی مهم و تأثیرگذار در عرصه سیاسی است که باید بسیار با بصیرت و آگاه باشد تا در عرصه‌های سیاسی از این قشر سوءاستفاده نشود.

دانشجو نیرویی مهم و تاثیرگذار در عرصه سیاسی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های آیین‌ وحدت بخش نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار داشت: در آستانه سالروز معرفی رژیم بعث عراق به عنوان مسئول و آغازگر جنگ تحمیلی علیه ایران هستیم.

وی تصریح کرد: در حالی که در آن دوران تمامی کشورهای شرق و غرب پشتیبانی همه جانبه‌ای از رژیم بعث عراق داشتند، معرفی این رژیم منحوس از سوی سازمان ملل به عنوان آغازگر جنگ اثرات بسیار مهمی داشت.

خطیب جمعه ماهشهر ادامه داد: دستگاه دیپلماسی وقت کشور تلاش‌های بسیاری برای این مهم انجام داد تا به همگام ثابت کند ایران تجاوزگر نیست.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های تبلیغاتی فراوانی در خدمت صهیونیسم در حال فعالیت هستند که تلاش می‌کنند حق را باطل و باطل را حق جلوه دهند و چه بسا اگر سازمان ملل در آن زمان بر تجاوزگری رژیم بعث عراق صحه نمی‌گذاشت امروز رژیم صهیونیستی و ایادی آن حقیقت را در اذهان مردم جور دیگری جلوه می‌دادند.

وی اذعان داشت: همانگونه که امروز شاهد هستیم در قبال کشور سوریه و همچنین حزب‌الله لبنان چنین ترفندها و شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند و در حالی که سوریه مورد حمله و تهاجم گروه‌های تکفیری و معاند قرار گرفته اما رسانه‌های وابسته به صهیونیسم ارتش و نظام سوریه را مسبب جنگ‌های داخلی این کشور معرفی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در ادامه به 16 آذر و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: دانشجویان قشر متفکر و تحلیل‌گری هستند که در دوران ستم‌شاهی به روابط با انگلیس و آمریکا معترض شدند و توسط این رژیم پلید به خاک و خون کشیده شدند.

غبیشاوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، تأکید کرد: دانشجو موتور محرکه‌ و یک نیروی مهم و تأثیرگذار در عرصه سیاسی است که باید بسیار با بصیرت و آگاه باشد تا در عرصه‌های سیاسی از این قشر سوءاستفاده نشود.

وی اظهار داشت: قشر دانشجو طیفی استثنایی است که باید با حفظ روحیه انقلابی و افزودن بر دانش سیاسی خود نقش بسزایی در عرصه سیاست کشور داشته باشد.

خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر در ادامه از تلاش‌های نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: این نیروی تلاش‌گر و مجاهد از آسایش و استراحت خود می‌گذرد تا مردم آسایش و امنیت داشته باشند.

غبیشاوی تصریح کرد: هرچند ممکن است خلأهایی در تأمین امنیت شهرستان بندر ماهشهر وجود داشته باشد اما نیروی انتظامی این شهرستان تمام تلاش خود را به کار بسته که این مسئله جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

انتهای پیام/2329/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول