اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان خبر داد

تصویب سند چشم‌انداز 5 ساله فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری برازجان

معاون سابق فرهنگی اجتماعی شهرداری برازجان از تدوین و تصویب سند چشم‌انداز پنج ساله فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری برازجان خبر داد.

تصویب سند چشم‌انداز 5 ساله فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسطو قائدی برازجانی ظهر امروز در آیین معارفه تعدادی از مدیران شهرداری برازجان اظهار داشت: برازجان شهری بزرگ با فرهنگی غنی است و تلاش برای ارتقای این شهر امری مهم و لازم است.

وی افزود: مردم این شهر شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و باید در این مسیر از همه توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

قائدی ابراز داشت: امروز در حالی مدیریت روابط عمومی را تحویل می‌دهم که بسیار خوشحال و سربلند هستم چون من به عنوان شاگرد، این مسئولیت را به استاد خود آقای استادزاده تحویل می‌دهم.

وی از تدوین و تصویب سند چشم‌انداز پنج ساله فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری برازجان خبر داد و تاکید کرد: اینجانب سرشکسته نیستم چون در مدت دو سال و اندی که روابط عمومی را تحویل گرفتم موفقیت‌های زیادی حاصل شد که می‌توان به تدوین و تصویب سند چشم‌انداز پنج ساله فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری و احداث فرهنگسراهای رسانه و کارآفرینی و همچنین پنج مورد راه‌اندازی خانه بازی و ... اشاره کرد.

قائدی ادامه داد: همیشه نوپا بودن یک کار، هزینه‌های مختلف زیادی به همراه دارد و در تشکیل معاونت فرهنگی ـ اجتماعی چون من بنیانگذار این معاونت بودم هزینه‌های مادی و معنوی زیادی پرداخت کردم که البته اکنون از کار خود راضی و خرسندم.

نایب رئیس شورای شهر برازجان نیز گفت: انسان هیچگاه نباید با گرفتن پستی مغرور شود چه بسا این پست امتحانی الهی است و همچنین نباید با تحویل دادن پست‌ها سرشکسته باشید چون این فرصتی برای خودسازی و بازسازی خود است.

مرتضی نیکجو افزود: برای پیشرفت شهر برازجان باید از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول