اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی:

جاده روستایی برازجان ـ نظرآقا تعریض می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از تعریض جاده روستایی برازجان ـ نظرآقا خبر داد.

جاده روستایی برازجان ـ نظرآقا تعریض می‌شود

داوود کشاورزیان صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان با بیان اینکه این زمین‌لرزه همه مردم و مسئولان را متاثر کرده است، اظهار داشت: از نخستین لحظات وقوع زلزله شاهد حضور تیم‌های عملیاتی اداره کل راه و شهرسازی استان و راهداران در این منطقه بودیم که در عملیات امداد و نجات مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: پل بزرگ نظرآقا در دشتستان در اثر این زلزله دچار خسارت شده و قطعاً نیازمند تعمیر و بهسازی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تسریع در تعمیر پل بزرگ و تخریب شده روستای نظرآقا تصریح کرد: اعتبارات لازم برای تعمیر و بهسازی این پل بزرگ تامین می‌شود تا مردم در آمد و شد دچار مشکل نشوند.

وی بر لزوم تعریض جاده نظرآقا ـ برازجان تاکید کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا با در نظر گرفتن اعتبارات مورد نیاز نسبت به تعریض جاده نظرآقا به برازجان اهتمام ورزد.

کشاورزیان ابراز امیدواری کرد که به‌زودی تعمیرات این پل بزرگ و حیاتی آغاز خواهد شد تا خللی در عبور و مرور مردم این منطقه ایجاد نشود.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وزیر راه تاکید بسیار زیادی بر جبران کامل خسارات وارده به مردم دشتستان دارد و مجموعه وزارت راه در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

انتهای پیام/2452/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول