اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان:

برازجان با 5 شهردار اداره می‌شود

شهردار برازجان گفت: با تغییرات صورت گرفته، برازجان به عنوان مرکز دشتستان بزرگ با پنج شهردار اداره می‌شود.

برازجان با 5 شهردار اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاالله احمدی ظهر امروز در آیین معارفه تعدادی از معاونان و مدیران شهرداری برازجان که با حضور اعضای شورای شهر و همچنین مدیران و کارکنان شهرداری انجام شد اظهار داشت: تلاش برای پیشرفت و توسعه شهر برازجان از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به خدمات امری لازم و ضروری است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم از خدمات صورت گرفته رضایت کامل داشته باشند.

شهردار برازجان با اشاره به تغییرات اخیر در شهرداری برازجان خاطرنشان کرد: با تغییرات صورت گرفته، برازجان به عنوان مرکز دشتستان بزرگ با پنج شهردار اداره می‌شود و امیدواریم آنچه توقع مردم و مسئولین است با این ترکیب جدید برآورده شود.

احمدی با تاکید بر ایجاد تعامل سازنده بین مردم و شهرداری در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری، صنایع و صنوف مختلف تصریح کرد: پیوند بین شهرداری و مردم، گروه‌ها، انجمن‌ها و قشرهای مختلف خیلی سخت است که جناب قائدی کاری را که از صفر شروع کرده بود به خوبی انجام داد و این موضوع جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: معاونین و مدیران انتخاب شده هر یک به نوبه خود دارای خصوصیات بارز و منحصر به‌فردی هستند که امیدواریم با همکاری و تعامل به‌وجود آمده بتوانیم در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش گام برداریم.

شهردار برازجان بیان کرد: برازجان نیازمند وحدت و همدلی همه مردم و مسئولان است و باید با تقویت نقاط قوت و کم کردن نقاط ضعف برای توسعه و پیشرفت شهر گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول