اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان:

گرگان از خلا بازیکن بومی رنج می‎برد

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان با تاکید بر اینکه بسکتبال گرگان از خلا بازیکن بومی رنج می‎برد، با اشاره به باخت‎های سنگین شهرداری گرگان در لیگ برتر گفت: از بودجه یک میلیاردی شهرداری گرگان نتایج بهتر انتظار می‎رود.

گرگان از خلا بازیکن بومی رنج می‎برد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه عصر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: بسکتبال گرگان دارای شرایط بسیار بدی است متاسفانه بسکتبال گرگان با شرایط فعلی از خلا بازیکن شاخص بومی رنج می‎برد و در حال حاضر بازیکن شاخص بومی نداریم. 

وی ادامه داد: مجتبی بنی عقیل و هادی دهقان دو بازیکن خوب بومی ما هستند که شرایط این بازیکنان هم به گونه‎ای است که در نهایت سه یا چهار سال دیگر بتوانند بازی کنند و ما از نظر داشتن بازیکن‎های بومی خیلی با مشکل روبرو هستیم و بسکتبال ما رو به افول است. 

ایزدپناه با اشاره به شکست‎های تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در لیگ برتر حضور دارد افزود: متاسفانه تمام بازیکن‎هایی که در زمین می‎آیند غیر بومی هستند و این غیر بومی بودن بازیکنان به بسکتبال ما لطمه زده و خواهد زد. 

وی ادامه داد: با این شرایطی که الان وجود دارد بسکتبال ما حرفی برای گفتن ندارد و در حال حاضر هم خیلی باید نگران باشیم زیرا بسکتبال ما شرایط بسیار سختی را پشت سر می‎گذارد. 

ایزدپناه با تاکید بر اینکه استعداد در شهر و منطقه ما وجود دارد تصریح کرد: از دو سال گذشته آکادمی بسکتبالی را تاسیس کردم و بچه‎هایی که در حال حاضر درحال فعالیت هستند بچه‎های هشت تا 12 سال بسیار مستعدی هستند و به نظرم بچه‎های بسکتبالیست گرگانی بسیار با استعدادتر و توانمندتر از تمامی شهرهای ایران هستند. 

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان تصریح کرد: ما نیروهای مستعد و توانمندی‎های بالایی را در گرگان داریم اما متاسفانه برنامه‎ریزی درستی نداریم و بسکتبال گرگان از این ناحیه در حال ضربه خوردن است. 

ایزدپناه بیان کرد: اگر در گرگان برنامه‎ریزی درست و نگاه مناسبی شکل بگیرد مطمئن هستم که می‎توانیم بسکتبال گرگان را به روزهای اوج خودش برگردانیم ولی این امر زمان‎بر است. 

بودجه یک میلیاردی و باخت‎ از ضعیف‎‎ترین تیم لیگ

وی با اشاره به باخت شهرداری گرگان مقابل تیم نیروی زمینی اظهار داشت: تیم نیروی زمینی یکی از ضعیف‎ترین تیم‎های این دوره از مسابقات است و من این تیم را کامل می‎شناسم و دو مسابقه‎ای که از نیروی زمینی دیده‎ام این تیم از نظر گل زدن به امتیاز 45 نرسیده است. 

ایزدپناه اضافه کرد: اینکه 9 بازیکن غیربومی هم بیاوریم و به اینگونه شکست بخوریم واقعا جای تامل دارد که کاش بازیکن بومی می‎آوردیم و آینده‎سازی برای سال‎های بعد می‎کردیم.

 سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان گرگان تاکید کرد: امسال برای بسکتبال شهرداری گرگان یک میلیارد تومان هزینه شده است و با این هزینه من فکر می‎کنم باید نتایج بهتر از این گرفته می‎شد.  

توهین‎ها را نمی‎پسندم / بافت اصلی هواداران ما بافرهنگ هستند

وی در خصوص توهین‎های برخی از تماشاگران در بازی‎های مختلف گفت: توهین در ورزش بسیار ناپسند و نامناسب است آن هم در ورزش بسکتبال که یک ورزش دانشگاهی است. 

ایزدپناه تاکید کرد: به نظر من بافت اصلی تماشاگرهای ما بسیار بافرهنگ و با اخلاق هستند اما توهین‎هایی که از برخی تماشاگرنماها در ورزشگاه‎ها دیده و شنیده می‎شود بسیار نامناسب است و من هم به هیچ عنوان این رفتار را نمی‎پسندم. 

وی در پایان ابراز داشت: البته این موضوع مخصوص گرگان نیست و مشکل جامعه ورزش در بسیاری از شهرها است و به نظر من در سطح کلان وزارت ورزش و جوانان باید از لحاظ ساختاری برنامه‎ریزی‎هایی را داشته باشد که نه تنها در گرگان بلکه در هیچ جای ایران و در هیچ ورزشی چنین اتفاقاتی نیافتد. 

انتهای پیام/83004/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول