اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بارش‌های کم‌سابقه برف تاکستانی‌ها را غافل‌گیر کرد

بارش‌های کم‌سابقه برف تاکستانی‌ها را غافل‌گیر کرد و خدمات برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر فرعی تاکستان آغاز شده است.

بارش‌های کم‌سابقه برف تاکستانی‌ها را غافل‌گیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، ادامه بارش‌های برف سطح شهر تاکستان را پوشانده و دامنه بارش‌ها معابر و خیابان‌های اصلی این شهر را سفیدپوش کرده است.

بر پایه این گزارش عملیات برف‌روبی و بازگشایی خیابان‌های امام، شهید رجایی، محور مزار، محوطه بیمارستان تأمین اجتماعی تا اورژانس، 22 بهمن شمالی، غفاری، بلوار بهشتی، معلم و امام خامنه‌‌ای توسط کادر شهرداری به انجام رسیده است.

در حال حاضر ترافیک و تردد خودروها در شهر تاکستان به طور عادی در جریان است که پیش‌بینی می‌شود با توجه به بروز بارش‌های سنگین و افت شدید دمایی تا ساعات پایانی شهر تاکستان با یخبندان ناشی از ریزش‌ها روبرو شود.

 

اصغر تقی‌پور در این خصوص در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به تشدید بارش‌های سنگین برف در شهر تاکستان اظهار داشت: شدت بارش‌ها در شهر تاکستان از ظهر پنج شنبه به صورت نیمه‌سنگین فضای معابر، خیابان‌ها و ساختمان‌ها را سفیدپوش کرده است.

شهردار تاکستان با اشاره به اینکه دامنه بارش‌های سنگین برف شدید به طور مداوم تا بامداد پنجشنبه سبب مسدودیت و کندی تردد در معابر و بلوارهای اصلی و فرعی شهر تاکستان شد، ابراز داشت: بارش‌های سنگین برف طی پنج سال گذشته در شهر تاکستان کم‌سابقه برآورده شده است.

 

این مسئول به تمهید مناسب و بسیج امدادی و خدماتی کادر شهرداری تاکستان برای رویارویی با بارش‌های برف و باران در روزهای پیش‌رو اشاره کرد و افزود: واحدها خدمات و ماشین‌آلات شهرداری تاکستان با ذخیره‌سازی ماسه و نمک برای ایام پاییزی و زمستانی از آمادگی مناسب برای ساماندهی و مدیریت بازگشایی معابر اصلی برای تسهیل و عدم بروز مشکلات ترافیکی برخوردار است.

شهردار تاکستان ادامه داد: با توجه به تشدید بارش‌های برف و ضرورت بازگشایی سریع بلوارهای اصلی شهر تاکستان عملیات بارگیری نمک و ماسه برای پوشش خیابان‌ها و معابر شهری تاکستان در محوطه ماشین‌آلات شهرداری تاکستان صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به آمادگی تجهیزاتی برای برف‌روبی در تاکستان گفت: عملیات بازگشایی معابر اصلی شهر تاکستان برای برقراری دوباره جریان ترافیکی شهری توسط 10 دستگاه کمپرسی خاور حاوی 170 تن مخلوط ماسه و نمک تا بامداد امروز انجام شده است.

 

شهردار تاکستان عنوان کرد: همچنین سه دستگاه لودر و یک گلیدر برف‌روب با به‌کارگیری 165 نفر کادر انسانی از بامداد امروز عملیات بازگشایی و برف‌روبی خیابان امام خمینی(ره) به عنوان شریان اصلی شهر تاکستان را انجام داده‌اند.

این مسئول افزود: با توجه به تقاضاها عملیات نمک‌پاشی و ماسه‌ریزی توسط شهرداری در خیابان‌های فرعی شهر تاکستان نیز آغاز شده است.

انتهای پیام/77005/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول