اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موفقیتی بزرگ برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد

تنیس روی‌میز نونهالان و نوجوانان نفت گچساران قهرمان لیگ برتر کشور شد

رئیس هیئت تنیس روی میز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر کشور شد.

تنیس روی‌میز نونهالان و نوجوانان نفت گچساران قهرمان لیگ برتر کشور شد

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تیم نونهالان و نوجوانان تنیس روی میز نفت و گاز گچساران در لیگ برتر کشور در مرحله نهایی مسابقات، مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آوردند.

وی افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی اصفهان و در روز‌های 13‌ و 14 آذرماه برگزار شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات عنوان کرد: شش تیم برتر و قدر کشور که توانسته بودند به این مرحله راه پیدا کنند در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی به هیئت‌های شرکت کننده در این مرحله از مسابقات اشاره کرد و گفت: هیئت گچساران، اصفهان، همدان و شهرداری همدان، شهرداری سنندج، هیئت قم و استان مرکزی در این دوره از مسابقات نهایی شرکت داشتند.

دهراب‌پور در ادامه عنوان کرد: این تیم‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم نفت و گاز گچساران توانست به مقام قهرمانی برسد و تیم هیئت استان مرکزی نایب قهرمان و تیم اصفهان سوم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تنیس روی میز استان روند رو به رشدی را طی می‌کند، افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و توانایی‌ها و استعداد نونهالان و نوجوانان استان، آینده درخشانی را برای تیم تنیس روی میز این استان شاهد خواهیم بود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان کهگیلویه و بویراحمد این موفقیت بزرگ و ارزشمند را به مردم ورزش دوست استان و دست‌اندرکاران تیم نفت به خصوص مربی زحمت‌کش این تیم تبریک گفت.

انتهای پیام/82009/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول