اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عموئیان به فارس خبر داد

برگزاری دوره تئوری مربیگری تنیس روی میز در قم

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: با هدف افزایش دانش مربیان تنیس روی میز دوره تئوری مربیگری این رشته در قم برگزار شد.

برگزاری دوره تئوری مربیگری تنیس روی میز در قم

محمد عموئیان امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم عنوان داشت: با همکاری و هماهنگی با معاونت ورزش و گروه آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و با هدف رشد بیش از پیش دانش روز تنیس روی میز در بین مربیان، داوران و ورزشکاران فعال این رشته توجه ویژه‌ای به امر آموزشی داریم.

وی افزود: اگر امروز شاهد موفقیت‌های روز افزون تنیس روی میز قم در سطح رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور هستیم به دلیل این است که نیروی انسانی متخصص این رشته یعنی مربی، داور و ورزشکار از دانش روز تنیس روی میز برخوردار هستند.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم یادآور شد: برای دستیابی به موفقیت در تنیس روی میز قم، برنامه‌های متنوعی در بخش آموزشی در نظر گرفته‌ایم که با هماهنگی با گروه آموزش اداره کل ورزش و جوانان در مقاطع مختلف زمانی برگزار می‌شوند تا اقدامات وسیعی که برای توسعه تنیس روی میز قم در این سال‌ها آغاز شده، با سرعت بیشتری تداوم داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری دوره مربیگری تئوری رشته ورزشی تنیس روی میز در شهر مقدس قم عنوان داشت: در سال‌های اخیر افزایش علاقه‌مندی برای رشد و فعالیت بیشتر در رشته تنیس روی میز را شاهد بوده‌ایم.

عموئیان ابراز کرد: ما نیز در تلاش برای افزایش دانش مربیان تنیس روی میز قم در طول سال دوره‌های گوناگون آموزشی را در نظر می‌گیریم که در همین زمینه دوره تئوری مربیگری این رشته را برگزار کردیم، دوره‌ای که در سطح درجه سه برگزار شد و مربیان موفق، در نهایت مدرک این دوره را کسب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: 12 نفر از مربیان فعال در رشته‌ ورزشی تنیس روی میز قم در این دوره حضور یافتند و در حالی که ثبت‌نام شرکت در این دوره از مدت‌ها قبل آغاز شده بود، شاهد استقبال بسیار خوب مربیان ورزش قم برای حضور در این دوره بودیم، دوره‌ای که به مدت شش روز ادامه یافت.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم در ادامه با تقدیر از حمید نریمان کارشناس مسئول ورزش قهرمانی معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و مسئول آموزش این اداره کل در برگزاری این دوره، افزود: این دوره تئوری در سالن آموزش مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

وی در پایان اظهار داشت: تنیس روی میز قم با سرمایه‌گذاری بسیار خوبی که بر روی رده‌های سنی پایه صورت گرفته، به خوبی در حال پیشرفت است و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که با تقویت بخش‌های مختلف و مرتبط با این رشد و توسعه بتوانیم تحول در این رشته را همچنان ادامه دهیم.

انتهای پیام/2258/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول