اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی:

ساخت خانه تنیس روی میز مشهد را پیگیری می‌کنیم

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: در حال پیگیری و تلاش برای ساخت هرچه سریع‌تر خانه تنیس روی میز مشهد هستیم.

ساخت خانه تنیس روی میز مشهد را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مجید رفائی افشار در بیست و چهارمین نشست رسانه‌ای هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: در حال حاضر عمده‌ترین مشکل تنیس روی میز خراسان رضوی، نداشتن سالن اختصاصی مناسب و خانه پینگ‌پنگ است.

وی با بیان اینکه سالن هیئت متناسب با فعالیت‌های گسترده ما نیست، افزود: مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران برای حضور موثر در عرصه‌های ملی ورزش تنیس روی میز نیاز به سالن و تجهیزات مناسب و استاندارد دارد تا میزبان مسابقات مختلف باشد.

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری رقابت‌ها در سطوح مختلف کشوری باعث شناسایی استعدادها و رشد ورزشکاران خواهد شد.

رفائی افشار با تشریح جایگاه خراسان رضوی در ورزش پینگ پنگ، گفت: استان ما سابقه درخشانی در این رشته دارد که چند سالی با رکود مواجه شد ولی در دو سه سال اخیر به دوران اوج خود بازگشته است.

وی توجه هیئت به سنین پایه را یکی از سیاست‌های اصلی عنوان کرد و افزود: در چند سال اخیر با سرمایه‌گذاری در رده سنی نونهالان پیشرفت خوبی داشته ضمن اینکه در تمامی رده‌های سنی حرفی برای گفتن داریم.

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر 244 مربی آقا، 214 مربی خانم، 225 داور آقا و 205 داور خانم در سطح استان فعال هستند که تعدادی از آنان سطوح ملی و بین‌المللی را کسب کرده‌اند.

رفائی افشار بحث آموزش را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های داوری و مربیگری درجه 3 و اعزام مربیان و داوران خراسانی به کلاس‌های ارتقای پایه از دیگر اقدامات هیئت در سال جاری بوده است.

وی با اشاره به اهمیت همگانی کردن ورزش تنیس روی میز، تصریح کرد: برای همکاری با تمامی ارگان‌ها و نهادهای مختلف آمادگی کامل داریم تا با اعزام مربیان کارآزموده با کمترین هزینه، به آموزش این رشته مفرح بپردازیم.

رفائی افشار تاکید کرد: با توجه به کمبود مالی در حوزه ورزش، سیاست کلی این هیئت استفاده حداکثری از حداقل امکانات موجود است.

وی افزود: سالن هیئت 14 ساعت در روز فعال است و ورزشکاران استان به صورت فشرده در ساعت‌های مختلف، به تمرین می‌پردازند.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول