اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

مجوز بازی ملی‌پوش ماهان تندیس قم برابر راه ساری صادر شد

مجوز بازی فوتسالیست ملی‌پوش تیم ماهان تندیس قم برای بازی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور صادر شد.

مجوز بازی ملی‌پوش ماهان تندیس قم برابر راه ساری صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن حسن‌زاده سرمربی جدید تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی این هفته تیمش را در دیدار خانگی هفته دوازدهم از نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال مقابل راه ساری آرایش می‌کند که تقریباً تمام مهره‌های کلیدی خود را در اختیار دارد.

آخرین خبرها از اردوی این روزهای تیم فوتسال ماهان تندیس قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم حاکی از این است که تمام بازیکنان این تیم در صحت و سلامت کامل زیر نظر کادر فنی مشغول به تمرینات آماده‌سازی هستند.

ماهانی‌ها با جدیت و با انگیزه فراوان این روزها سخت تمرین می‌کنند و به مرور کارهای تاکتیکی ویژه دیدار خانگی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال برابر راه ساری می‌پردازند تا بلکه ناکامی در سه دیدار خانگی اخیر و چهار هفته متوالی لیگ برتر را به فراموشی بسپارند.

اردوی ماهان تندیس قم از صادر شدن مجوز بازیکن ملی‌پوش این تیم یعنی مسعود دانشور خبر می‌دهد و این بازیکن با سابقه که 2 جام جهانی فوتسال را تجربه کرده است این هفته می‌تواند در ترکیب تیم ماهان تندیس قم مقابل راه ساری بازی کند.

مسعود دانشور بعد از اینکه از تیم لبنیات ارژن فارس در پایان چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جدا شد برای مدت کوتاهی به کشور چین رفت و در ترکیب تیم شنژن این کشور در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نیز حضور داشت.

این بازیکن با پایان قراردادش با تیم شنژن چین رسماً از این تیم جدا شد و یک بار دیگر به کشورمان بازگشت تا این بار در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ترکیب تیمی بازی کند که بارها با پیراهن تیم‌های مختلف مقابل آن بازی کرده است.

تیم جدید مسعود دانشور ماهان تندیس قم است که این بازیکن از هفته دوازدهم نیم فصل نخست بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال کشور می‌تواند با پیراهن این تیم برابر تیم راه ساری به میدان برود زیرا کمیته فوتسال مجوز بازی این ملی‌پوش را صادر کرده و مانعی برای حضور وی در بازی عصر جمعه پانزدهم آذر‌ماه وجود ندارد.

خبرهای خوب دیگر از اردوی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بازگشت ابوالقاسم اروجی دیگر ملی‌پوش این تیم بعد از محرومیت به دلیل سه اخطاره بودن در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر برابر میثاق تهران است و اروجی می‌تواند برابر راه ساری به میدان برود ضمن اینکه علیرضا وفایی ستاره تیم ماهان تندیس قم نیز این روزها زیر نظر دکتر قدرت‌الله باقری پزشک تیم ملی و تیم ماهان تندیس شرایط بهتری دارد و برای بازی هفته آینده برابر منصوری قرچک به میدان خواهد آمد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول