اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

دانشجویان نقش مهمی در عرصه‌های انقلاب دارند

فرماندار کوهبنان گفت: دانشجویان نقشی بسیار مهم و پررنگ در تمام مناسبت‌ها و برنامه‌های انقلاب داشته‌اند.

دانشجویان نقش مهمی در عرصه‌های انقلاب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پنجشنبه شب در کمیسیون دانشجویی این شهرستان اظهار داشت: حدود یک‌هزار دانشجوی بومی و غیر بومی در دو دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور این شهرستان مشغول به تحصیل هستند و فراهم کردن شرایط و امکانات خوب برای دانشجویان غیر بومی در این شهرستان باید برنامه و دغدغه کاری مسئولان باشد.

وی اذعان داشت: دانشجویان در حال آموزش و تعلیم در راستای کسب مهارت‌ها و قابلیت‌های لازم برای در دست گرفتن آینده کشور و حمایت از آرمان‌ها و اصول اساسی سرزمین خود هستند، پس نیاز به مراقبت‌های خاص دارد.

متقی بیان داشت: رسیدگی به مشکلات دانشجویان مستلزم پیشگیری‌های قبل از وقوع است، برنامه‌ریزی دقیق و در نهایت نظارت بر اجرای این برنامه‌ها مانع بروز مشکلات عدیده برای دانشجویان می‌شود.

فرماندار کوهبنان به نقش دانشجویان اشاره کرد و افزود: در دوران مبارزه با حکومت ستمشاهی، دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دوران دفاع مقدس، تشکیل بسیج دانشجویی و تمام مناسبت‌ها و برنامه‌های انقلاب دانشجویان نقشی بسیار مهم و پررنگ داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در دوران سازندگی نیز دانشجویان نقش مهمی را ایفا کردند و امروز هم با عضویت و شرکت در بسیج سازندگی در دورترین مناطق و روستاها کارهایی بزرگ و باارزش را انجام می‌دهند.

متقی بیان داشت: دانشجویان همواره در پرتو فرمایشات و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کرده‌اند و با بصیرت و حضور به‌موقع در صحنه زمینه ذلت و خواری دشمنان را رقم زده و به دشمنان اثبات کرده‌اند با توجه به هجمه تبلیغات و فضاسازی دشمنان لحظه‌ای از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب فاصله نمی‌گیرند.

وی تصریح کرد: حضور روحانیت در دانشگاه‌ها به ویژه ائمه جمعه در بین دانشجویان موجب ایجاد روحیه معنوی بیشتر و رفع نقص‌های فرهنگی و مذهبی می‌شود.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول