اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید رئیس فدراسیون فوتبال ایران از امکانات ورزشی همدان

رئیس فدراسیون فوتبال ایران به منظور بررسی بیشتر و بهتر امکانات ورزشی و همچنین ورزشگاه‌ها و تأسیسات فوتبالی شهر همدان برای میزبانی مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا به همدان سفر کرد.

بازدید رئیس فدراسیون فوتبال ایران از امکانات ورزشی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان پنج شنبه با حضور در همدان از امکانات ورزشی به خصوص دو ورزشگاهی که برای مسابقات زیر 14 سال آسیا انتخاب شده، بازدید کرد.

در این دیدار علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال استان، مهدی بوجاریان دبیر این هیئت و جمعی از خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان از دو ورزشگاه منتخب این مسابقات بازدید کردند.

ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح خارج از شهر همدان و همچنین ورزشگاه 10 هزار نفری شهیدان حاجی‌بابایی شهر مریانج دو ورزشگاهی است که توسط ناظر کنفدراسیون آسیا تأیید شده و توسط کفاشیان و هیئت همراه مورد بازدید و ارزیابی نهایی قرار گرفت.

سکوهای تماشاگران، رختکن تیم‌ها و داوران، جایگاه VIP، جایگاه خبرنگاران و تصویربرداران تلویزیونی، زمین چمن، امکانات مورد نیاز و همچنین میهمانسرای که در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی در حال تجهیز است، بازدید شد و نکاتی برای رفع نواقص آن توسط هیئت همراه تذکر داده شد.

در پایان این بازدید علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگاران و ورزشی‌نویسان استان در مورد ارزیابی وضعیت موجود همدان برای میزبانی این مسابقات و همچنین آخرین مسایل فوتبال کشورمان توضیحاتی را ارائه داد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول