اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی بسکتبال سولن بهشت هیرکان:

برای تداوم پیروزی‎ها به میدان می‎رویم / نیم‎نگاهی به جذب بازیکن داریم

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان با اشاره به اینکه برای تداوم پیروزی‎ها به میدان می‎رویم، گفت: نیم‎نگاهی به جذب بازیکن داریم.

برای تداوم پیروزی‎ها به میدان می‎رویم / نیم‎نگاهی به جذب بازیکن داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد ایزدپناه امشب در جمع خبرنگاران در خصوص بازی عصر فردا در مقابل طرح مسکن ثامن خراسان، اظهار داشت: تیم در وضعیت خوبی قراردارد و خوشبختانه مصدوم هم نداریم و با آنالیز مناسبی که از طرح مسکن ثامن خراسان انجام دادیم این تیم را به‎خوبی می‎شناسیم.

وی ادامه داد: این تیم تیم جنگنده‎ و ترکیبی از بازیکنان خوب و جنگنده است و با توجه به اینکه در جدول جایگاه سوم را دارد به طور طبیعی همانند تمام تیم‎های دیگر برای برد در زمین حاضر می‎شود و می‎آید تا ما را در زمین دچار مشکل کند.

ایزدپناه تأکید کرد: اما تیم ما هم تیمی است که حرف‎های زیادی برای گفتن دارد و آماده‎ایم تا این نوار پیروزی تیم را ادامه دهیم.

سعی کردیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم

سرمربی تیم سولن بهشت هیرکان در خصوص اضافه شدن بازیکن به تیم خاطرنشان کرد: باید ببینیم شرایط به چه شکل است و ما سعی کردیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم و حتی در این بازی‎ها از نوجوانان خودمان هم به نحو احسن استفاده کردیم و آنها هم بازی‎های خوبی را ارائه کرده‎اند.

ایزدپناه گفت: اضافه شدن بازیکن به تیم بستگی به شرایط تیم‎های دیگر دارد و ما هم یک نیم‎نگاهی داریم تا در صورتی که بازیکن شاخصی مانده باشد و بتواند به تیم ما نیز کمک کند بدمان نمی‎آید تا یک بازیکن دیگری را به ترکیب تیم اضافه کنیم.

وی در ادامه ابراز داشت: نگاه ما از ابتدا صعود به لیگ برتر نبوده هرچند که بدمان نمی‎آید به دسته برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان اضافه کرد: اما نگاه اساسی ما از ابتدا این بود تا این تیم باعث رشد و شکوفایی جوانان بومی شود و در این بازیها هم بازیکنان متولد سالهای 1376 و 1377 را که احساس کردم مستعد هستند و می‎توانند خوب عمل کنند را به ترکیب اضافه کردم و هدف اصلی این است که بتوانیم یک خروجی مناسب را نسبت به بازیکنان بومی داشته باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: ولی قطعا اگر تیم به سوپرلیگ صعود کند تغییراتی را انجام خواهیم داد و بازیکنانی را به تیم اضافه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان عصر فردا ساعت 16 از سری مسابقات هفته ششم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در گرگان به مصاف طرح مسکن ثامن خراسان خواهد رفت.

انتهای پیام/83004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول