اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان:

40 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است

مدیرعامل باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان با اعلام رضایت از وضعیت تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان که در رقابت‎های لیگ دسته یک حاضر است گفت: در حال حاضر 40 درصد از قرارداد بازیکنان به همراه یک پاداش مناسب پرداخت شده است.

40 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است

داریوش کلانتری امشب در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان با اعلام رضایت از وضعیت تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان که در رقابت‎های لیگ دسته یک حاضر است، اظهار داشت: خوشبختانه تیم وضعیت مناسبی دارد و با توجه به بردهایی که در هفته‎های گذشته به‎دست آوردیم برای بازی فردا نیز برای تداوم پیروزی‎های در میدان حاضر خواهیم شد.

وی ادامه داد: بازیکنان در حال حاضر 40 درصد قراردادهایشان را دریافت کردند و یک پاداش خیلی خوب هم امروز گرفته‎اند تا ان‎شا‎الله با انرژی و قدرت فراوان در میدان حاضر شوند و پیروز میدان باشند.

مدیرعامل باشگاه بسکتبال سولن بهشت هیرکان درخصوص اضافه شدن بازیکن تا پایان فصل به تیم تاکید کرد:  قصد داریم با همین شرایط نیم‎فصل را پشت سر بگذاریم تا در آینده با برنامه‎ریزی‎ها و آنالیز تیم و بررسی‎های لازم تصمیم مناسب را در خصوص این موضوع اتخاذ کنیم.

سولن در صدر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان در حال حاضر در رقابت‎های دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور حاضر است.

این تیم در حال حاضر تمامی بازی‎های خود در پنج هفته گذشته را با پیروزی پشت سر گذاشته و در حال حاضر با دارا بودن 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

همچنین تیم بسکتبال سولن بهشت هیرکان از سری رقابت‎های هفته ششم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‎های کشور فردا ساعت 16 در سالن امام خمینی(ره) شهرستان گرگان به مصاف تیم طرح مسکن ثامن خراسان خواهد رفت.

طرح مسکن ثامن خراسان در حال حاضر با سه برد و دو باخت و کسب هشت امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. 

انتهای پیام/83004/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول