اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

مشارکت مردم بزرگ‌ترین سرمایه هلال‌احمر است

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مشارکت داوطلبانه و خیرخواهانه مردم بزرگ‌ترین سرمایه جمعیت هلال‌احمر است.

مشارکت مردم بزرگ‌ترین سرمایه هلال‌احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خیرین و داوطلبان ارشد استان قزوین که با حضور مسئولان در سالن شهدای سازمان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شرح وظایف برخی نهادهای کشور با آموزه‌های دینی مطابقت دارد و خدمت در آن‌ها مایه افتخار و مباهات است که جمعیت هلال‌احمر در این ردیف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در هنگام بروز حوادث، افزود: خدمات هلال‌احمر با کمک به آسیب‌دیدگان حوادث غیرمترقبه، سیل، زلزله و سوانح جاده‌ای در داخل و خارج از کشور زبانزد است و خوشبختانه این نهاد توانسته با حضور دلسوزانه و انسانی در بسیاری از حوادث قهری، حوزه اجتماعی، امروز جایگاه بین‌المللی پیدا کند و موجب عزت و آبروی کشور شود.

محمدی، حضور داوطلبانه بسیاری از جوانان در هلال‌احمر را ارزشمند توصیف کرد و متذکر شد: این حضور برگرفته از باورهای دینی است که در این باور کمک به هم‌نوع بسیار سفارش شده و ما وظیفه داریم با ترویج فرهنگ فعالیت‌های خیرخواهانه به جذب بیشتر جوانان و خیرین در این حوزه اقدام کنیم تا کارهای خدمت‌رسانی تداوم یابد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر با جسارت و شهامت در صحنه‌هایی حضور پیدا می‌کنند که کمتر کسی جرأت می‌کند، حاضر شود که باید قدردان این خدمات باشیم.

محمدی، حضور مردم در صحنه‌های مختلف را مهم‌ترین عامل موفقیت در کارها عنوان کرد و ابراز داشت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر جا که مردم حضور داشته‌اند از جنگ تحمیلی تا تحریم و مشکلات اقتصادی، توانسته‌ایم به سلامت عبور کنیم و امروز هم اگر جمعیت هلال‌احمر توانسته در رسالت سنگین خود به موفقیت و دستاوردی دست یابد مرهون حضور و مشارکت خیرخواهانه و داوطلبانه مردمی است که به دنبال گشایش امور نیازمندان و محرومان و درماندگان هستند.

انتهای پیام/77003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول