اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل:

350 امدادگر در پایگاه‌های هلال احمر اردبیل مستقر شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: 350 امدادگر داوطلب و جوان هلال‌احمر با استقرار در پایگاه‌های ثابت و سیار به هموطنان‌مان ارائه خدمات می‌کنند.

350 امدادگر در پایگاه‌های هلال احمر اردبیل مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی در جریان بازدید از پایگاه گردنه حیران در اردبیل اظهار داشت: ما 19 پایگاه ثابت، سیار و موقت خود را در محورها و گردنه‌های صعب‌العبور فعال کردیم تا در فصل زمستان به ارائه خدمات بپردازند.

وی تصریح کرد: در تمامی این پایگاه‌ها آمبولانس‌های پیشرفته و همچنین دستگاه‌های ست نجات کامل را مهیا کردیم تا امدادگران بتوانند به سرعت و در اولین فاصله زمانی رویدادهای مختلف در محل حادثه حضور یافته و به حادثه‌دیدگان خدمات ارائه کنند.

غیبی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما در این پایگاه‌ها 19 دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه ست نجات کامل را برقرار کردیم تا امدادگران در اولین فرصت، بدون وقفه و آمادگی کامل بتوانند به هموطنانمان که قصد گذر از جاده‌های استان اردبیل را دارند، خدمات شایسته و مطلوب ارائه کنند.

این مسئول اضافه کرد: 350 امدادگر اعم از داوطلب و جوانان در قالب طرح زمستانی هلال‌احمر که از 20 آذرماه به صورت رسمی شروع می‌شود تا 20 اسفندماه به مدت سه ماه در پایگاه‌ها مستقر شده و به امدادرسانی می‌پردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از 20 اسفندماه به بعد نیز ما در قالب طرح راهنمای مسافر و امداد و نجات نوروزی در عرصه خدمت‌رسانی به عموم مردم حاضر و مهیا می‌شویم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به ذخیره‌سازی اقلام ضروری اشاره کرد و ادامه داد: نسبت به سال‌های گذشته دو پایگاه سیار و پنج پایگاه ثابت خودمان را در جاده‌ها در قالب ساختمان‌های مجهز فعال کردیم تا هموطنانمان در گذر از محور اردبیل – سرچم، اردبیل – مغان، بیله‌سوار – جعفرآباد، منطقه خروسلو و همچنین مشگین‌شهر بتوانند با کمترین موانع و با کمک امدادگران به ادامه مسیر بپردازند.

غیبی یادآور شد: راه‌اندازی سامانه امداد سبب شده تا میهمانان، مسافران و رانندگانی که در راه مانده‌اند با تماس تلفنی با این سامانه از خدمات جمعیت هلال‌احمر استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: با همکاری فرمانداران و بخشداران مکان‌هایی در محورهای مواصلاتی برای اسکان مصدومان و گرفتار شدگان در حوادث و مشکلات جاده‌ای فراهم آمده تا بتوان بیش از گذشته در این زمینه خدمات مطلوب را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما با بارش اولین برف در هفتاد و سومین روز از فصل پاییز جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در تمام نقاط به ویژه گردنه‌های صعب‌العبور حاضر شده و به حادثه‌دیدگان خدمات ارائه می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نیر افزود: ‌یک دستگاه خودروی نیسان که به دلیل عدم کنترل راننده در سه کیلومتری نیر و در روی پل بروجلو واژگون شده بود راننده آن با کمک امدادگران از مرگ حتمی نجات یافت.

عسگر فرجی افزود: راننده این خودرو در این حادثه از ناحیه دست چپ مصدوم شده و توسط امدادگران پایگاه گردنه حیران مورد مداوا قرار گرفت.

انتهای پیام/62003/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول