اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از بازدید چند روزه مطرح شد

اعلام آمادگی عراقی‌ها برای صادرات محصولات کشاورزی جنوب کرمان

سرمایه‌گذار بخش خصوصی عراق گفت: پس از بازدید چند روزه از منطقه جنوب کرمان ما آمادگی خود را برای همکاری در زمینه صادرات محصولات کشاورزی اعلام می‌کنیم که می‌تواند به عنوان گام نخست بسیار مفید و مؤثر باشد.

اعلام آمادگی عراقی‌ها برای صادرات محصولات کشاورزی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، بهزاد لزگین‌حسن ظهر امروز طی نشستی با سرپرست فرمانداری این شهرستان و نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز گذشته طی بازدیدی از منطقه عنبرآباد با مسئولان این شهرستان در زمینه سرمایه‌گذاری در این منطقه مذاکراتی صورت گرفت که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی افزود: پس از بازدید چند روزه از منطقه جنوب کرمان ما آمادگی خود را برای همکاری در زمینه صادرات محصولات کشاورزی اعلام می‌کنیم که می‌تواند به عنوان گام اول بسیار مفید و مؤثر باشد.

لزگین‌حسن با بیان اینکه این منطقه می‌تواند، پاسخگوی تمام نیازهای ما در کردستان عراق باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم کشاورزی در منطقه جنوب کرمان بسیار است، ما تمایل داریم تا تعداد محدودی از طرف ما با حمایت شما در این منطقه فعالیت کنند.

وی ابراز داشت: امیدواریم هرچه سریع‌تر دو طرف به نتیجه مطلوب برسند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر به اهداف مورد نظر خود دست یابیم.

به گزارش فارس، در حاشیه نشست هیئت دولت کردستان عراق با سرپرست فرمانداری و نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی نمایشگاهی از محصولات کشاورزی این منطقه برگزار شده بود که با استقبال هیئت سرمایه‌گذاری کردستان عراق روبه‌رو شد.

انتهای پیام/80001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول