اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:

بداخلاقی‌های رسانه‌ای به ضرر مازندران است

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: در بعضی از رسانه‌های استانی بداخلاقی‌هایی مشاهده می‌شود که این‌ها به ضرر استان است.

بداخلاقی‌های رسانه‌ای به ضرر مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، احمد مظفری بعدازظهر امروز در جلسه شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور مازندران با ابراز خرسندی از آغاز نخستین روز کاری خود و حضور در عرصه پ‍ژوهشی و دانشگاهی،گفت: حوزه روابط عمومی در تمام دستگاه‌های اجرایی استان مازندران نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به به‌روز شدن فناوری و درگاه‌های اطلاعاتی کشور، افزود: روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از فناوری نوین درگاه‌های اطلاعاتی و اخبار اداره خود را بروز کنند.

مظفری با بیان اینکه بهره‌گیری از مطالب آموزنده در شبکه‌های اجتماعی به پیشرفت و تسریع در اخبار کمک می‌کند، بیان داشت: روابط عمومی‌ها در درجه اول اعتمادسازی خود را در برابر رسانه‌ها جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه در بین مدیران روابط عمومی استان مازندران باید هم‌افزایی و تعامل وجود داشته باشد،گفت: دانشجویان سرمایه‌های عظیمی در کشور هستند که باید به صورت صحیح از آنها بهره‌گیری کرد.

مظفری به تعامل استاندار مازندران با نخبگان استان اشاره کرد و گفت: آدرس ایمیل استاندار مازندران در اختیار نخبگان مازندرانی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با در اختیار قرار گرفتن آدرس ایمیل استاندار مازندران در بین نخبگان مازندرانی تعامل و همکاری دوسویه به‌وجود می‌آید.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از وجود 2 میلیون 577 هزار کاربر اینترنت در مازندران خبر داد و گفت: استان مازندران در ضریب نفوذ اینترنت در کشور مقام اول را دارد.

مظفری با تاکید بر اینکه استاندار مازندران در طی سه ماه خدمت خود در مازندران رویکردی خدمتگذاری دارد،افزود: در بعضی از رسانه‌های درون مازندران بداخلاقی‌هایی مشاهده می‌شود که این‌ها به ضرر استان است.

انتهای پیام/86003/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول