اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خبر داد

پرداخت تسهیلات کشاورزی با نرخ 13 درصد از محل صندوق توسعه ملی

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از پرداخت تسهیلات کشاورزی با نرخ 13 درصد از محل صندوق توسعه ملی خبر داد.

پرداخت تسهیلات کشاورزی با نرخ 13 درصد از محل صندوق توسعه ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کوروش دهقان پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان به ویژه جوانان تحصیل‌کرده امری مهم و لازم است و مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی افزود: در شهرستان دشتستان در راستای اشتغال‌زایی تاکنون برنامه‌های متنوع و ارزنده‌ای انجام گرفته و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از دستگاه‌های اجرایی که در برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی (صنایع دستی و فرش) نقش داشته‌اند تقدیر کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه قسمتی از توانمندی‌های شهرستان را به نمایش گذاشتیم که ارزش زیادی دارد.

وی همچنین خواستار برپایی نمایشگاهی در بخش تولیدات دامی، کشاورزی و همچنین صنعت شد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از پرداخت تسهیلات کشاورزی با نرخ 13 درصد از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی، طرح‌های کشاورزی را با نرخ 13 درصد از محل صندوق توسعه ملی پذیرش می‌کند و در اولین فرصت جلسه کمیته کارشناسی طرح‌های کامل و توجیه‌دار در دبیرخانه کارگروه برگزار می‌شود.

دهقان بیان کرد: از مجریان طرح‌های اقتصادی زودبازده و کارآفرین می‌خواهیم در صورت انصراف، دستگاه‌های اجرایی مربوطه را در جریان قرار دهند.

وی از راست‌آزمایی طرح‌های اشتغال‌زایی خبر داد و گفت: مقرر شده یک تیم سه نفره متشکل از (منابع طبیعی دشتستان، فرمانداری دشتستان و بخشداری آبپخش )تعهد اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را راست‌آزمایی کنند.

این مسئول تاکید کرد: هر گونه تسهیلاتی در زمینه خوداشتغالی و مشاغل خانگی قبل از پرداخت در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال مطرح می‌شوند.

دهقان یادآور شد: بانک‌های عامل برای ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و خوداشتغالی، پس از بررسی و احراز شرایط متقاضیان تسهیلات را پرداخت کنند و در غیر اینصورت پرونده به دستگاه اجرایی مربوطه برگشت داده شود.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول