اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و جوانان مازندران خبر داد

مهیا کردن زیرساخت‌های لازم ورزشی برای نسل جوان

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از مهیا کردن زیرساخت‌های لازم ورزشی برای نسل جوان خبر داد.

مهیا کردن زیرساخت‌های لازم ورزشی برای نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدپیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که با غلبه بر روسیه قهرمان مسابقات بین جهانی فوتبال ساحلی شدند، صبح امروز از نزدیک شاهد رقابت فینال فوتسال پایگاه‌های بسیج حوزه کربلای این شهرستان بود.

علاوه بر حسینی، جمشیدپناه معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان به همراه مسچی مسئول کمیته قهرمانان و آقاتبار مسئول اداره ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران شاهد این دیدار بودند.

در این مسابقات 16 تیم شرکت داشته که در دو گروه چهار تیمی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در مجموعه ورزشی حسینیه 14 معصوم به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات تیم شهیدتقی زارع با غلبه بر تیم ولایت قهرمان این دوره از مسابقات شد و در دیدار رده‌بندی نیز تیم یاران گل‌ها با شکست تبم شهدا مقام سوم را از آن خود کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: مهیا کردن زیرساخت‌های لازم ورزشی برای نسل جوان از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان امر ورزش است.

هاشم جمشیدپناه افزود: ورزش دشمن اعتیاد است و برای پیشرفت ورزش هم از معضلات اجتماعی کاسته شده و هم آمار مراجعه به بیمارستان‌ها با جسمی سالم کمتر می‌شود.

دیگر حاشیه این مسابقه برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پایگاه حربن ریاحی آمل بود که به همراه اختتامیه مسابقات فوتسال یادمان هفته بسیج برگزار شد.

در این مراسم محمد غلامی به عنوان فرمانده این پایگاه معرفی شده و از زحمات عباس نبی‌پور فرمانده سابق آن قدردانی شد.

به گزارش فارس، سالن چند منظوره ورزشی شهدای حسینیه 14 معصوم آمل چندی پیش افتتاح شده که بیش از 800 میلیون تومان برای آن هزینه شد.

این مجموعه در سه طبقه طراحی شده که در مجموع فضای کل مکان ورزشی حدود 750 متر مربع است و به صورت چندمنظوره برای ورزشکاران رشته‌های ورزشی والیبال، رزمی، سنگ نوردی، فوتسال، ایروبیک، یوگا و بدمینتون مهیا شده است.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول