اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

پایان ساخت مرکز خدمات فناوری در شیراز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از پایان مراحل ساخت مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شیراز خبر داد و گفت: کار پذیرش شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای و متقاضیان استقرار در این مرکز آغاز شده است.

پایان ساخت مرکز خدمات فناوری در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، علی صداقت پور اظهار داشت: با استقرار شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای و شرکت‌های دانش‌بنیان،‌ تا یک ماه آینده این مرکز به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی هدف از راه‌اندازی مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شیراز را ارتقای بهینه‌سازی بنگاه‌های صنعتی و بهبود توان رقابتی آنها در بازارهای داخلی و بین‌المللی و نیز ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره‌ای و به‌کارگیری صحیح توان خدمات فنی و مهندسی در حل مشکلات صنایع اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه مراکز خدمات فناوری کسب و کار از جایگاه ویژه‌ای در پیشرفت صنعتی کشورها برخوردار است گفت: استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های این استان با ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی بالا و تخصص‌های مختلف در این مرکز می‌تواند بستر مناسبی را برای ارتباط نخبگان دانشگاهی با واحدهای صنعتی فراهم کند.

وی افزود: در مرکز خدمات فناوری شیراز شرکت‌های فنی و مهندسی مجرب و مراکز علمی و تحقیقاتی دانشگاهی و دانش‌بنیان مستقر و این شرکت‌ها راهنمایی و ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و نیز خدمات مشاوره‌ای به منظور ارتقای صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی را انجام می‌دهند.

صداقت پور افزود: این مرکز در شهرک صنعتی بزرگ شیراز که بزرگ‌ترین شهرک صنعتی جنوب کشور محسوب می‌شود ساخته شده و با توجه به همجواری با واحدهای صنعتی از موقعیت مناسبی برای حمایت و مشاوره از صنایع برخوردار است.

وی افزود: مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شیراز با دارا بودن امکانات و زیرساخت‌هایی نظیر دفاتر برای استقرار واحدهای فناور، سالن آمفی‌تئاتر، کتابخانه،‌ نمایشگاه عرضه محصولات و توانمندی‌ها، واحد اداری و فضاهای آموزشی از مراکز مجهز و برجسته فناوری کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با دعوت از شرکت‌های فنی و مهندسی،‌ مشاوره‌ای و دانش‌بنیان برای استقرار در این مرکز تصریح کرد: برای واحدهای فناوری مستقر در این مرکز مشوق‌ها و شرایط ویژه‌ای نظیر معافیت از پرداخت تمام یا بخشی از اجاره بهای دفتر، برخورداری از حمایت‌های مالی و کمک‌های یارانه‌ای، آموزشی و فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس،‌ برخورداری از مزایای قانونی شهرک‌های صنعتی و نیز قرار گرفتن در شبکه ملی انتقال فناوری و دسترسی به ظرفیت‌های آن در سطوح ملی و بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

مدیر توسعه صنعتی و توسعه بنگاه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز اضافه کرد: شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای و دانش‌بنیان متقاضی استقرار در این مرکز باید در حوزه‌های بهینه‌سازی انرژی،‌ استاندارد، تجهیزات و ماشین‌آلات، بازار و فروش،‌ خدمات مالی و حقوقی،‌ مشاوره‌های مدیریت ، خدمات فناوری اطلاعات و IT و مشاوره به سرمایه‌گذاران دارای تخصص و تجربه باشند.

سید محمود قیومی از شرکت‌های فنی و مشاوره‌ای متقاضی استقرار در این مرکز دعوت کرد با مراجعه به نشانی اینترنتی شرکت شهرک‌های صنعتی www.farsiec.ir  فرم استقرار در مرکز خدمات کسب و کار شیراز را تکمیل و فایل‌های تکمیل شده را به پست الکترونیک  sme@farsiec.ir ارسال و یک نسخه را به صورت پرینت شده به آدرس شیراز، بلوار زند، روبروی دانشکده پزشکی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، معاونت صنایع کوچک ارسال کنند تا پس از بررسی،‌ در صورت دارا بودن شرایط موجود نسبت به آن اقدام شود.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول