اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

منتظر برگزاری کمیته انضباطی هستیم / از باشگاه و هواداران دفاع می‌کنیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: منتظر برگزاری کمیته انضباطی در خصوص حواشی دیدار مقابل متین هستیم و در آن از مجموعه کاله و هواداران خود دفاع می‌کنیم.

منتظر برگزاری کمیته انضباطی هستیم / از باشگاه و هواداران دفاع می‌کنیم

بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین سه بر صفر کاله مازندران مقابل سایپا البرز از سری مسابقات هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: محرومیت تماشاگر و عدم حمایت آنها در این دیدار باعث شد تا فشار زیادی را تحمل کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما با توجه به شناختی که از سایپا داشتند توانستند عملکرد قابل قبولی را بروز دهند ولی فکر می‌کنم می‌توانستند بهتر باشند.

عطایی با اشاره به اینکه از شاگردان خود رضایت دارم، گفت: در تمرینات آینده شرایط را برای بازی‌های پیش رو بهتر می‌کنیم.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد محرومیت‌ کاله مازندران پس از دیدار مقابل متین ورامین یادآور شد: این رای را سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال با توجه به اختیاراتی که داشت صدر کرد ولی ما منتظر برگزاری جلسه کمیته انضباطی در روز دوشنبه آینده هستیم و تابع قانون خواهیم بود.

عطایی اضافه کرد: باید دید کمیته انضباطی برای دیدار گذشته مقابل متین چه برنامه‌ای دارد، ما حتما از مجموعه کاله و هواداران خود دفاع می‌کنیم البته بهتر بود سازمان لیگ یک طرفه به قاضی نمی‌رفت و هر دو عامل تشنج بازی به یک شکل محروم می‌شدند تا منتظر برگزاری کمیته انضباطی و اعلام نتایج آن باشیم.

انتهای پیام/86012/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول