اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد مطرح کرد

عدم پوشش شبکه‌های داخلی در برخی روستاهای لامرد

فرماندار لامرد گفت: در برخی از روستاهای دورافتاده این شهرستان بسیاری از شبکه‌های داخلی پوشش نمی‌دهند.

عدم پوشش شبکه‌های داخلی در برخی روستاهای لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمود صفری عصر امروز در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که به ریاست امام جمعه لامرد و با در دستور کار دادن دو موضوع بررسی راهکارهای تکنولوژی روز و آخرین وضعیت حجاب در مدارس این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه باید به موضوع مهم خانواده روز به روز توجه ویژه شود و با انتقاد از عدم پوشش برخی از شبکه‌های صدا و سیما در روستاهای دورافتاده لامرد، اظهار داشت: در برخی از روستاهای دورافتاده لامرد بسیاری از شبکه‌های داخلی پوشش نمی‌دهند و این موضوع باعث استفاده این روستاها از ماهواره شده است.

وی ادامه داد: استفاده از ماهواره مشکلات فراوانی را برای خانواده‌ها ایجاد کرده که یک نمونه از آن آمار وحشتناک طلاق در لامرد است.

رئیس شورای تأمین لامرد خاطرنشان کرد: امروز در برخی از خانواده‌های مذهبی استفاده از ماهواره نیز رواج پیدا کرده و این یک موضوع بسیار نگران‌کننده است.

وی بیان داشت: امسال 60 درصد از بودجه دو درصد نفت و گاز به مسائل فرهنگی در لامرد اختصاص داده می‌شود چراکه علاوه بر انجام عمران و آبادانی در لامرد از مسائل فرهنگی نیز نباید غافل شویم و تلاش‌های جهادگونه باید صورت گیرد.

در ادامه رئیس دادگستری لامرد با انتقاد از رواج بدحجابی در فضای شهر و بازار لامرد، ابراز داشت: برخی انگار پول گرفته‌اند که روزانه در فضای شهر و به ویژه بازار لامرد با پوشش نامناسب بدحجابی را رواج دهند.

حجت‌الاسلام محمد امین غفاری اضافه کرد: باید به ادارات و نهادهای دولتی بخشنامه شود که افراد باحجابی که در این ادارات حضور پیدا می‌کنند تشویق و تجلیل شوند.

وی تصریح کرد: مدت زمانی است که در دادگستری لامرد کسانی که با حجاب هستند تشویق و به کار آنها اهمیت داده می‌شود.

در ادامه این جلسه، دبیر شورای فرهنگ عمومی لامرد متذکر شد: کمیته‌ای که به منظور بررسی راهکارهای مقابله با خودکشی در لامرد تشکیل شده به راهکارهای بسیار خوبی دست یافته است که به زودی اعلام و اجرا می‌شود.

محمد هنرپیشه ادامه داد: جلسات پدافند غیرعامل آموزش و پرورش لامرد که با موضوع مسائل فرهنگی برگزار شده نتایج بسیار خوبی داشته است.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول