اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی والیبال جواهری گنبدکاووس:

دائم تغییر سیستم دادم / تغییر تاکتیک جواب نداد

سرمربی تیم والیبال جواهری گنبدکاووس گفت: در بازی با تیم والیبال شهرداری زاهدان دائم تغییر سیستم دادم، اما تغییر تاکتیک جواب نداد.

دائم تغییر سیستم دادم / تغییر تاکتیک جواب نداد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، بای‎محمد دوجی امشب پس از باخت تیمش مقابل تیم والیبال شهرداری زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‎ در والیبال دو پست خیلی مهم است که یکی پاسور و دیگری قطر پاسور است که تمام دریافت‎های ناقص به قطر پاسور ختم می‎شود و یکی از بازیکنان کلیدی ما که محمدرضا سلیمانی است و نقش قطر پاسور را بازی می‎کند در مشهد مصدوم شد و این بازیکن جایگزین هم ندارد.

وی ادامه داد: مدتی است که این بازیکن تحت نظر پزشک است و قرار بود از روز شنبه کارش را آغاز کند، اما متأسفانه دوباره دچار مصدومیت شد و به این بازی نرسید.

دوجی تأکید کرد: حتی من امید ندارم که این بازیکن به بازی بعدی ما برسد و امیدوارم در مقابل کاله که چهارشنبه هفته بعد در گنبدکاووس بازی خواهیم کرد از این بازیکن استفاده کنم اما در صورت استفاده از این بازیکن تصور نمی‎کنم به همان کیفیت باز‎های قبل بازی کند.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس در خصوص فشردگی بازی‎ها و افت بازیکنان گفت: ما از نظر افت مشکلی نداشتیم چون 25 روز تعطیلات بود اما از این به بعد تیم‎هایی که یارگیری‎هایشان دچار مشکل بوده با این موضوع و مشکل دست‎و‎پنجه نرم خواهند کرد.

دوجی بیان داشت: اختلاف بازیکنان اصلی و ذخیره ما خیلی زیاد است و امید تیم ما به شش بازیکن اصلی است و اکثر بازی‎ها را همان شش بازیکن اصلی باید بازی کنند و این فشردگی بازی‎ها و نزدیکی بازی‎ها زمان مناسب را برای بازسازی و تمرین مناسب نمی‎گذارد.

وی اضافه کرد: اما ناچاریم و باید اینگونه پیش برویم و این شرایط برای تمامی تیم‎ها است، هرچند که تیم‎های دیگر اختلاف بین بازیکنان اصلی و ذخیره‎هایشان بسیار کم است.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبدکاووس عنوان کرد: امروز هم ما بد بازی نکردیم اما سه روز است که من دائما در حال تغییر سیستم هستم و بازیکنان مختلفم را آزمایش می‎کنم اما در کمتر از چند روز هیچ بازیکن دریافت کننده‎ای نمی‎تواند پشت‎‎خط زن بشود و حداقل یک سال زمان نیاز دارد.

وی در پایان ابراز داشت: به همین دلیل هر بازیکنی را که جایگزین کردم جوابگو نبود هرچند که بد بازی نکردند اما نتوانستند تکنیک‎های لازم را پیاده کنند و از همین ناحیه به مشکل خوردیم.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول