اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی والیبال شهرداری زاهدان:

حضور تماشاگران توان فنی جواهری را افزایش داد / فورتادو حاشیه‎ساز نیست، متعصب است

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان با تأکید بر اینکه در این بازی حضور تماشاگران گنبدی توان فنی جواهری را افزایش داد در خصوص حرکت یکی از بازیکنان این تیم در زمین، گفت: فورتادو حاشیه‎ساز نیست، متعصب است.

حضور تماشاگران توان فنی جواهری را افزایش داد / فورتادو حاشیه‎ساز نیست، متعصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمید موحدی امشب پس از برد تیمش مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی سخت بود و تیم گنبدکاووس تیم هماهنگ و خوبی است که به‎خصوص در خانه خیلی خوب بازی می‎کند.

وی ادامه داد: حضور تماشاگرها و هواداران پرشور این تیم در سالن توان فنی تیم جواهری را دو چندان می‎کند و بازی برای تیم حریف در گنبدکاووس سخت می‎شود.

موحدی بیان داشت: گیم اول به دلیل حضور این هواداران در ورزشگاه که تیم شهر خود را با شور تشویق می‎کردند، بازی را برای بازیکنان ما سخت کرد و در این گیم نوسانات زیادی داشتیم و از گیم دوم با تغییر تاکتیک سعی کردیم جریان بازی را در دست بگیریم و به هر صورت توانستیم با تلاش و سختی زیاد نتیجه بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در خصوص حرکت ناشایست برونو فورتادو بازیکن شماره شش تیم این تیم که باعث واکنش از طرف بازیکنان جواهری گنبدکاووس و تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد گفت: فورتادو در این بازی حاشیه‌ساز نبود.

موحدی اضافه کرد: به هر حال فورتادو یک بازیکن با تعصب است و با شور و حال خاصی بازی می‎کند و زمانی که تماشاگران در بازی تیم‎ها را تشویق می‎کنند او هم به وجد می‎آید.

وی تأکید کرد: اما یک حرکتی را با بازیکن حریف داشت و صحبتی را هم انجام داد که من هم به او تذکر دادم اما این به دلیل همان شور و حالی است که در بازی بر بازیکنان و همه افراد حاضر حاکم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‎های کشور عصر امروز تیم جواهری گنبدکاووس در گنبد به مصاف تیم شهرداری زاهدان رفت که در نهایت بازی با نتیجه سه بر دو به سود تیم شهرداری زاهدان به پایان رسید.

در حال حاضر تیم بازرگانی جواهری گنبدکاووس با این باخت با دارا بودن 9 امتیاز در رده ششم جدول و تیم شهرداری زاهدان با این پیروزی نیز با کسب پنج امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/83004/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول