اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی با تسلط کامل در عرصه بین‌المللی حضور دارد‌

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی با تسلط کامل در عرصه بین‌المللی حضور دارد.

نیروی دریایی با تسلط کامل در عرصه بین‌المللی حضور دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری عصر امروز در حاشیه ویژه برنامه دریادلان کویر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی دریایی، نیرویی تجهیزات‌محور است و جنبه تخصصی کارکنان آن باید بالا باشد.

وی بیان داشت: نیروهای دریایی جمهوری اسلامی به لحاظ تخصصی از بهترین نیروها هستند و توانسته‌اند به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در این زمینه دست پیدا کنند.

سیاری عنوان کرد: توان تجهیزاتی و بازدارندگی نیروی دریایی جمهوری اسلامی بسیار بالا و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی با اشاره به حضور نیروی دریایی ایران در آب‌های آزاد و تدبیر رهبر معظم انقلاب در این زمینه خاطر نشان کرد: دریای آزاد متعلق به همه ملت‌های دنیا است و هر کجا منافع ما ایجاب کند، حضور می‌یابیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز با اقتدار در نیروی دریایی امنیت را برقرار کرده‌ایم و امیدواریم در عرصه آب‌های آزاد نیز حضور گسترده‌تری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: نیروی دریایی برای حضور، کار نظامی، تسلط، کنترل و نظارت نیازمند تجهیزات است تا بتواند از منابع و منافع خود دفاع کند.

امیر سیاری افزود: اگر تجهیزات به خوبی نگهداری و به روزرسانی نشود از دنیا عقب می‌مانیم، برای حضور در عرصه بین‌المللی باید متناسب با تجهیزات روز دنیا باشیم تا بتوانیم اقتدار خود را نشان دهیم.

وی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی نیرویی راهبردی است و ابعاد گسترده‌ای در زمینه نظامی، دیپلماسی و امنیتی دارد و حتی می‌تواند در ابعاد دیگری مانند گردشگری نیز به کمک دیگر ملت‌ها آید.

سیاری گفت: طبق سند چشم‌انداز، جمهوری اسلامی ایران باید در سال 1404 رتبه اول قدرت‌های منطقه‌ای در مؤلفه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، نظامی و ... باشد.

وی بیان داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هدفگذاری خود از برنامه زمانبندی جلوتر است و کاملا جایگاه خود را مشخص کرده است.

سیاری اظهار داشت: کار نیروهای مسلح داشتن آمادگی برای دفاع از تهدیدات احتمالی است و نیروی دریایی امروز با تسلط کامل در عرصه حضور دارد.

انتهای پیام/80017/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول