اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار / جانشین فرماندهی پشتیبانی پایگاه دریایی بوشهر:

نیروی دریایی حاکمیت جمهوری اسلامی در خلیج فارس را به اثبات رساند

جانشین فرماندهی پشتیبانی پایگاه دریایی بوشهر گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توانست حاکمیت و سیادت دریایی نظام جمهوری اسلامی در آبهای خلیج فارس و دریای عمان را به اثبات برساند.

نیروی دریایی حاکمیت جمهوری اسلامی در خلیج فارس را به اثبات رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا مظفری یکشنبه‌شب در جمع عده کثیری از مردم خورموج در مصلای امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این شهر اظهار داشت: حمله همه‌جانبه ارتش بعث عراق در 31 شهریور 59 اهمیت تدبیر حضرت امام خمینی (ره) را مبنی بر حفظ ارتش آشکار کرد.

وی افزود: دشمن با علم به اهمیت راهبردی ایران در منطقه غرب آسیا و خصوصاً دسترسی‌اش به آبراه پراهمیت خلیج فارس و تنگه هرمز و در اختیار داشتن منابع سرشار از نفت در خوزستان تلاش نخست خود را معطوف به اشغال خوزستان و گشودن دروازه‌ای به خلیج فارس کرد تا از این منابع حیاتی بهره بیشتری ببرد.

جانشین فرماندهی پشتیبانی پایگاه دریایی بوشهر ادامه داد: حمله دشمن به خوزستان با مقاومت همه جانبه یگان‌های ارتش در منطقه، مردم و سایر نیروهای مسلح مواجه شد.

مظفری خاطرنشان کرد: در این حماسه سترگ رشادت و جانبداری تکاوران دریایی مدافع خرمشهر از خاطرات بیاد ماندنی دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی متذکر شد: اما درست همان زمان که دشمن در تکاپوی اشغال خرمشهر بود تدبیر هوشمندانه نیروی دریایی با قطع خطوط مواصلاتی موجب شد تا دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود در خلیج فارس ناکام ماند.

جانشین فرماندهی پشتیبانی پایگاه دریایی بوشهر اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همواره در خدمت به انقلاب و مردم قدرشناس کشور عزیزمان تلاش کرده و در 8 سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های عملیاتی، ایثارگری و جان فشانی نیروهای جان بر کف خود توانست حاکمیت و سیادت دریایی نظام جمهوری اسلامی در آبهای خلیج فارس و دریای عمان  را به اثبات برساند.

مظفری یادآور شد: غیورمردان دریایی خواب بر چشمان خود حرام کرده‌اند تا دشمن مردمشان را در خواب غافلگیر نکند و در اقیانوس‌ها و دریاهای دوردست با دزدان دریایی می‌جنگند، در دریای سرخ و مدیترانه خار چشم اسرائیل غاصب می‎شوند، در خلیج فارس و دریای عمان آمریکا را به عقب می‌راند تا ارزش‌ها و آرمان‌های نظام به عقب رانده نشود.

وی در پایان بیان داشت: حضور دریادلان غیور نیروی دریایی ارتش در8 سال دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی‌های سپید جامگان موج سواری است که قامت برافراشته تا کوسه خون آشام دشمن بعثی را بر صخره‌های یاس و نامیدی بکوبند و به ساحل هلاکت و نیستی‌اش دراندازند.

انتهای پیام/66001/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول