اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در البرز اجرا شد

مرحله اول طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT

مرحله اول طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT در البرز اجرا شد.

مرحله اول طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز، در این مرحله از طرح اعضای کمیته پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات شامل اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس فضای تبادل اطلاعات (فتا)، پلیس امنیت عمومی، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شرکت کردند.

بر این اساس؛ در اجرای این طرح، سه مرکز ارائه خدمات در حوزه ICT شامل یک مرکز ISP، یک مرکز ISDP و یک دفتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت مورد بازرسی قرار گرفتند که پس از بازرسی‌های دقیق و فنی، یک مرکز ارائه خدمات ISP به دلیل تخلفات متعدد پلمپ شد.

بازدیدهای کمیته پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت مداوم انجام گرفته و طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مراحل بعدی این مانور به صورت متناوب در بازه زمانی معین اجرا خواهد شد.

شهروندان می‌توانند، شکایات خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به آدرس اینترنتی WWW.CRA.IR و یا صندوق پستی 866-31535 ارسال کنند تا در این کمیته مطرح و مورد بررسی قرار گیرند.

انتهای پیام/2302/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول