اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی کاهش نرخ ارز؛

بازار موبایل در اصفهان جان گرفت

رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان موبایل اصفهان گفت: با کاهش قیمت ارز، قیمت موبایل در بازار اصفهان نیز کاهش داشته و خرید عموم افزایش‌یافته است.

بازار موبایل در اصفهان جان گرفت

مجید ساطعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه قیمت موبایل وابسته به دو عامل است، اظهار کرد: موضوع نخست، کاهش قیمت موبایل با گذشت زمان بوده که مربوط به کارخانه تولیدکننده است.

وی ادامه داد: هر گوشی موبایلی که وارد بازار می‌شود، ابتدا با قیمتی مشخص وارد بازار می‌شود، سپس به صورت هفتگی کاهش پیدا می‌کند و پس از آن ثابت می‌ماند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان موبایل اصفهان تصریح کرد: در مرحله بعد صنف فروش موبایل به بازار طلا تبدیل‌شده و وابسته به قیمت ارز می‌شود که در حال حاضر با کاهش قیمت ارز، قیمت موبایل نیز کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه با کاهش قیمت موبایل استقبال مردم برای خرید افزایش‌یافته است، اضافه کرد: در ماه گذشته بازار موبایل در کل کشور دچار اندکی رکود شده است، اما با کاهش قیمت‌ها خرید عموم افزایش‌یافته و این مشکل جبران می‌شود.

ساطعی یادآور کرد: با توجه به اینکه کاهش قیمت موبایل وابسته به نرخ ارز است که امیدواریم این کاهش همچنان ادامه‌دار باشد تا قدرت خرید مردم نیز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 99 درصد از محصولات بازار وارداتی هستند که درصد زیادی از این واردات از امارات انجام می‌شود و مابقی از کارخانه‌ها محصولات مانند ال‌جی و سامسونگ که از کره وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تعمیرکنندگان موبایل اصفهان با بیان اینکه کمتر از یک درصد مردم به گوشی‌های تولید داخل گرایش دارند، یادآور کرد: بیشتر متقاضیان نسبت به خرید برندهای سامسونگ، ال‌جی، اچ تی سی و اپل برای نصب نرم‌افزارهای وی‌چت و وایبر استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول