اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

پیکر حجت‎الاسلام موسوی‌زاده در لردگان تشییع می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از تشییع پیکر مرحوم حجت‎الاسلام سیدحسینعلی موسوی‌زاده مدیر علمی گروه بهائیت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در زادگاهش لردگان خبر داد.

پیکر حجت‎الاسلام موسوی‌زاده در لردگان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله اروجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیکر حجت‌‎الاسلام دکتر سید حسینعلی موسوی‌زاده مدیر علمی گروه بهائیت پژوهشکده باقرالعلوم(ع) که شامگاه دوشنبه بر اثر حادثه رانندگی دارفانی را وداع گفت، امروز در محل زادگاهش در روستای شیرمردی واقع در شهرستان لردگان به خاک سپرده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحوم موسوی‌زاده سردبیر فصلنامه فرق و ادیان پژوهشکده باقرالعلوم نیز بوده است، گفت: وی همزمان با تحصیل در مرکز تخصصی فرق و ادیان موفق به اخذ گواهی سطح 3 حوزه با موضوع روش‎های تبلیغی بهائیت و راه‎های مقابله با آن شد.

اروجی با اشاره به برخی از آثار این مرحوم، اذعان داشت: کتاب‌های روش‎های تبلیغی بهائیت و راهکارهای مقابله با آن، کتاب نقد و بررسی تعالیم بهائیت، پیام آوران تاریکی و نقد و بررسی احکام بهائیت از جمله آثار وی هستند.

انتهای پیام/68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول