اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور قرچک

پیکر مادر شهیدان ایرلو تشییع شد

پیکر مادر شهیدان حسین و اصغر ایرلو با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک در میان حزن انبوه مردم متدین و شهیدپرور این شهرستان تشییع شد.

پیکر مادر شهیدان ایرلو تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم تشییع پیکر مادر شهیدان ایرلو صبح امروز با حضور رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، جمعی از مسئولان فرمانداری و مدیران ادارات شهرستان قرچک انجام شد.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: والدین شهدا الگوی تمام عیار تمام افراد ولایی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولان و تمام آحاد جامعه باید از روحیه این عزیزان درس بگیرند.

رضا ریاحی افزود: این مادر شهید نیز که پیکرش امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایی قرچک تشییع می‌شود، نمونه کامل ایثار بود و روحیه ولایتمداری خود را با تقدیم دو فرزند رشیدش به انقلاب اسلامی ایران اثبات کرد.

این مسئول به واژه شهادت اشاره کرد و گفت: شهادت‌طلبی نشانه تربیت صحیح مادران بزرگی همچون مادر شهیدان ایرلو است که فرزندانی پاک و دلاور را برای حفظ این آب و خاک و ارزش‌های نظام اسلامی تربیت کردند.

این گزارش حاکی است، پیکر مرحومه «صونا حضرتقلی‌زاده» پس از تشییع باشکوه برای خاکسپاری، به قطعه 45 بهشت زهرا (س) منتقل می‌شود.

همچنین مجلس ختم این مادر ایثارگر نیز روز جمعه هشتم آذرماه جاری از ساعت 14 تا 16 در مسجد سیدالشهدا (ع) خیابان ولی‌آباد قرچک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول